پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:26:23 - یکشنبه 5 مرداد 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نامه ای به سه «مسئول» پیرامون نقش فیسبوک در هولوکاست غزه
قایان محمدجواد ظریف، علی جنتی و محمود واعظی درود و احترام رمضان است و ناگزیریم به انجام واجبات و رهاکردن محرمات. ازاین‌رو فی الباب امربه‌معروف و نهی از منکر نکته‌هایی را خدمتتان عرض می‌کنم؛ باشد مؤثر افتد… همان‌گونه که مستحضرید، بنیان‌گذار و مدیرعامل «شرکت سهامی فیسبوک» یک یهودی است که خود را آته‌ئیست یا بی‌خدا […]

قایان محمدجواد ظریف، علی جنتی و محمود واعظی

درود و احترام

رمضان است و ناگزیریم به انجام واجبات و رهاکردن محرمات. ازاین‌رو فی الباب امربه‌معروف و نهی از منکر نکته‌هایی را خدمتتان عرض می‌کنم؛ باشد مؤثر افتد…

همان‌گونه که مستحضرید، بنیان‌گذار و مدیرعامل «شرکت سهامی فیسبوک» یک یهودی است که خود را آته‌ئیست یا بی‌خدا می‌داند و تاکنون بارها توسط رژیم صهیونیستی به‌عنوان تاثرگذارترین صهیونیست جهان انتخاب و از دست رئیس این رژیم منحوس پاداش خود را دریافت کرده است.

این داستان آن‌قدر تکرار شده که تازگی خود را از دست داده است، وانگهی چندی پیش سند دیگری دیدم که نشان می‌دهد این صهیونیست که برای گسترش شرکت خود بارها شرکت‌های رایانه‌ای صهیونیستی مستقر در سرزمین‌های اشغالی را خریداری کرده و کارمندان این شرکت‌ها را برای به‌کارگیری در فیسبوک با خود به آمریکا برده است و همچنین اطلاعات و درآمد فیسبوک را هزینه سرمایه‌گذاری در این رژیم کودک کش می‌کند، به‌عنوان برترین کارآفرین اسرائیلی نیز مورد تشویق و ارج‌گذاری رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

شاید پرسیده شود درآمد یک صفحه برای یک سایت با خدمات رایگان چیست؟ و رژیم صهیونیستی چگونه با این کار تحصیل مال می‌کند؟

در پاسخ باید گفت که کلیک در اینترنت دارای ارزش فراوانی است، به‌گونه‌ای که «کلیک» را واحد پول اینترنت می‌دانند و هر کلیک را بین ۴ تا ۲۰ سنت ارزش‌گذاری می‌کنند؛ در نتیجه بی‌گمان استفاده شما از محصولات و پشتیبانی آشکارایتان از این شرکت صهیونیستی جدا از ارزش بخشی مضاعف، دست‌آویز تقویت و جذب کلیک بیشتر و در نتیجه افزایش درآمد آن شده است.

ازاین‌روی افزون بر توجه و سپاس از همه اقدامات احتمالی شما در راستای پیشرفت کشور عزیز اسلامی‌مان، انتظار می‌رود هرچه شتابنده‌تر امتیاز حضور و دفاع خود از این محصولات اسرائیلی را از آن‌ها سلب نموده یا پاسخ مقتضی جهت تنویر افکار عمومی در توجیه حضور و دفاع خود را بیان فرمایید.

در پایان ازآنجاکه احساس می‌شود بخشی از هولوکاست نوین صهیونیست‌ها، محصول کارآفرینی حاصل از عضویت یا دفاع شما از برندهای ضداجتماعیِ فیسبوک، اینستاگرام و واتس‌اپ، برای سگ‌های هارِ نحسِ نجسِ اسراییلی باشد؛ با افسوس و چشمان اشک‌بار، تصاویر زیر را خدمتتان تقدیم می‌کنم:

محمد جواد ظریف
علی جنتی

محمود واعظی
امید که همه ما در پیشگاه خدای ستمدیدگان، پاسخگوی پندار، گفتار و کردارمان باشیم.

روح‌الله مؤمن نسب؛ یک شهروند
چهارشنبه – ۱ مرداد ۱۳۹۳ / ٢۵ رمضان ١۴٣۵

این نامه و تصاویر را برای آقایان محمدجواد ظریف (شماره مرسوله: ۵۳۵۸۳۰۰۰۰۱۱۴۱۵۴۴۰۲۷۸)، محمود واعظی (شماره مرسوله: ۵۳۵۸۳۰۰۰۰۱۱۴۱۵۴۴۰۱۷۴) و علی جنتی (شماره مرسوله: ۵۳۵۸۳۰۰۰۰۱۱۴۱۵۴۴۰۳۸۳)، پست و ایمیل کردم.
پیشنهاد می‌کنم شما هم عکس شهدای غزه را به استفاده‌کنندگان و تبلیغ کنندگان محصولات شرکت‌های صهیونیستی وایبر، فیسبوک، واتس‌اَپ و اینستاگرام تقدیم (!) کنید…

 منبع : وبگاه من انقلابی ام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب