پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:49:17 - یکشنبه 24 شهریور 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهردار رابر:
نام شهید به کوچه ها اضافه می شود
شهردار رابر گفت: اسم شهید جابه جا و عوض نمی کنیم هر کوچه ای که به نام شهید شناخته شده باشد به تابلو کوچه اضافه خواهد شد.

مهندس احمد علی طیاری در گفت وگو با پایگاه صبح رابر درباره حذف نام شهید از برخی کوچه ها، گفت: نامگذاری کوچه های اساسی شهر در کمیته نامگذاری معابر شهر مصوب و توسط شهرداری اجرا می شود.
وی افزود: این کمیته متشکل از امام جمعه، فرماندار، فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، رؤسای اداره فرهنگ وارشاداسلامی، بنیادشهید، تبلیغات و اعضای شورای شهر می باشد که درسال جاری یک جلسه برگزارشده و همانند سایر مناطق کشوردر ادامه روند قبل معابراصلی شهر که منشعب از خیابان‌های امام خمینی (ره) وآیت الله خامنه ای، براساس شماره گذاری ۱و۲و… نامگذاری ها صورت می گیرد.
طیاری اضافه کرد: دراین جلسه مقررشد معابرو کوچه های فاقد نام شناسایی ونامگذاری شوند که این کار صورت گرفته و بزودی انجام خواهدشد.
وی، در پاسخ به سئوال خبرنگار ما در رابطه با حذف نام شهدا ازبرخی کوچه ها از جمله کوچه شهید یوسفی گفت: این کوچه از خیابان امام (رضوان الله تعالی علیه) منشعب می شود از این رو چنین کوچه هایی بدلیل قرارگرفتن در محدوده اصلی شهر طبق همان روند نامگذاری می شوند اما داخل پرانتز نام شهید اضافه می شود.
شهردار رابر با بیان اینکه نام یکسری اسامی کوچه ها در میان مردم رایج است افزود: اسم شهید جابه جا و عوض نمی کنیم هر کوچه ای که به نام شهید شناخته شده باشد به تابلو کوچه اضافه خواهد شد و در تلاشیم کوچه های فاقد نام که از خیابان اصلی منشعب نمی شوند به نام شهدا نامگذاری شود.
شهرداررابر، با گلایمندی از عدم پرداخت عوارض شهرداری از جانب شهروندان گفت: همین پرداخت عوارض شهرداری باعث زیباسازی شهرستان می شود، این فرهنگ سازی در سطح شهر سازی باشد.
وی با اشاره به ماده ۱۵۵ قانون شهرداری افزود: جای ماشین در پیاده رو ها نیست؛ طبق ماده ۱۵۵ قانون شهرداری، پیاده رو محل عبورعابر پیاده و مکانی که متعلق به عموم مردم است از این رو شخص خاص نباید آن را تملک کند این حق الناس است.
شهردار رابربا بیان اینکه دوسوم حجم زباله های سطح شهر توسط مغازه دار تولید می‌ شود، گفت: روزانه دو ماشین خاور و سایپا زباله های سطح شهر را جمع آوری می کند، مغازه دار چه میزان عوارض شهرداری را پرداخت می‌کند.
وی با اشاره به پرداخت عوارض شهرداری افزود: آنچه پول داشته باشیم می توانیم هزینه کنیم، فرهنگ شهرسازی عاملی موثر در جهت آبادانی و توسعه شهرستان رابراست.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب