پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:30:32 - شنبه 12 بهمن 1398
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیام مشترک امام جمعه وفرماندار رابربه مناسبت فرا رسیدن ایام‌الله دهه‌فجر؛
فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی است
امام جمعه و فرماندار شهرستان رابر در پیامی مشترک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفتند.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر و کرامت امیرحیدری فرماندار شهرستان رابردر پیامی مشترک فرا رسیدن ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب را تبریک گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انقلاب اسلامی سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران، منطقه و جهان است. انقلابی که به روایت معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) «معجزه قرن» و « انفجار نور» بود و فرارسیدن دهه فجر فرصت مغتنمی برای بازخوانی دستاوردهای عظیم انقلاب در حوزه های گوناگون می باشد.

انقلاب اسلامی ایران نقطه عطفی در تاریخ پرفراز و نشیب این مرز و بوم بوده و دشمنان لحظه ای از دسیسه علیه این نظام مقدس دست نکشیده اند و در طول این «چهل ویک» از انواع و اقسام روش‌ها برای بر اندازی نظام مقدس و پویای جمهوری اسلامی استفاده کرده اند که همه ی آنها به حول و قوه ی الهی و اتحاد و همدلی مردم و مسئولین نقش بر آب شده است.
ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره)و فرزندان گرانقدرشان و شهدا و همچنین تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ودر آستانه اربعین سرداردلها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای مقاومت از امت همیشه در صحنه، شهیدپرور و ولایتمدار شهرستان رابردعوت به عمل می آوریم که با حضور گرم خود در راهپیمائی یوم ا… عظیم ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته و در صفوف به هم پیوسته به دشمنان این نظام مقدس نشان دهیم که در سایه ولایت ولی امر مسلمین جهان، حکومت صالحان همچنان پابرجا بوده و ان شاء الله جهانی خواهد شد.
علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر
کرامت امیرحیدری-فرماندار رابر

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب