پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:36:08 - یکشنبه 3 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
به مناسبت عیدمبعث و نوروز؛
۱۳۰ بسته حمایتی به ارزش ۳۵ میلیون تومان توسط سپاه شهرستان رابر بین نیازمندان توزیع شد
سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان رابر ضمن تبریک عید مبعث و سال نو از توزیع ۱۳۰ بسته حمایتی شامل برنج ، روغن ،مرغ، گوشت و تن ماهی هر بسته به مبلغ ۲۷۰ هزار تومان بین اقشار مستضعف شهرستان خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ سرهنگ دوم پاسدار مصطفی امام بخش فرمانده سپاه شهرستان رابر ضمن تبریک عید مبعث و سال نو از توزیع ۱۳۰ بسته حمایتی شامل برنج ، روغن ،مرغ، گوشت و تن ماهی هر بسته به مبلغ ۲۷۰ هزار تومان بین اقشار مستضعف شهرستان خبر داد.
وی یادآور شد: این بسته ها به مناسبت سال نو و عید مبعث بین قشر مستضعف شهرستان با اولویت مستمندانی که به واسطه بیماری کرونا و از دست دادن موقعیت کاری ضعیف تر شده اند؛ توزیع شده است.
امام بخش خاطر نشان کرد:مجموعه سپاه و بسیج در کنار سایر ادارات دولتی نهایت تلاش خود را برای مقابله با ویروس کرونا انجام می دهد .
وی اقدامات سپاه شهرستان را شامل حضور بسیجیان به صورت مستمر در ۲ پست ایستگاه کنترل گدار اسکر و ورودی هنزا ، گشتهای اطلاعاتی سپاه برای جلوگیری از ورود افراد غیر بومی در این ایام به شهرستان ، کنترل و رصد بازار برای جلوگیری از احتکار مواد ضد عفونی و بهداشتی ، کمک به شبکه بهداشت درمان با معرفی ۲۴۰ نفر بسیجی برای طرح غربالگری شبکه بهداشت، ضد عفونی و گند زدایی هر شب معابر شهر عنوان کرد.
سرهنگ امام بخش با بیان اینکه اقدامات دولتی خوبی برای مقابله با کرونا صورت گرفته است، متذکر کرد: اما آنچه که بیش از همه موارد به شکست کرونا کمک خواهد کرد رعایت مردم است، و از مردم عزیز خواهش میکنیم که به توصیه های بهداشتی عمل کنند.

وی گفت: متاسفانه برخی مردم توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند و فقط منتظر اقدامات دستگاههای دولتی هستند.لذا عاجزانه استدعا داریم که به توصیه ها عمل شود و به یاری خداوند هر چه زودتر شاهد نابودی این ویروس باشیم .
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه رابر در پایان با اشاره به شعار سال ۹۹ که توسط مقام عظمای ولایت به سال جهش تولید نامگذاری شده است گفت: با بسیج همگانی و کار و تلاش مضاعف ان شاءالله به این خواسته مولایمان جامه عمل خواهیم پوشاند.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب