پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:15:12 - سه شنبه 19 فروردین 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری رابر:
توپوگرافی شهرستان هزینه اجرای پوشش آنتن دهی را چند برابر کرده است
حمید امیر تیموری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گفت: توپوگرافی شهرستان هزینه اجرای پوشش آنتن دهی را چند برابر کرده است از این رو سایتی جهت پوشش اینترنتی و مخابراتی شهر رابر در بالا شهر مکان یابی شده که مناطق مشکل دار مخصوصا شهرک شهید تهرانی و دیوران و نیمه غربی شهر رابر را مرتفع می کند.

حمید امیر تیموری معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری در گفت و گو باخبرنگار صبح رابر؛ در باره عدم آنتن دهی و نقاط کور اینترنت شهرستان با اشاره به پیگیری از طریق ویدیو کنفرانس با استاندار کرمان در روز گذشته گفت: اجرای دو دکل جوزعلی و دکل بنه سوخته است که در دستور کار قرار دارد.
امیر تیموری با اشاره به حضور کارشناسان شرکت مخابرات و اپراتور همراه اول استان در ماه گذشته در شهرستان رابر و پیگیری های انجام شده توسط فرمانداررابر در مورد مشکلات و بحث عدم آنتن دهی و نقطه کور اینترنت شهرستان عنوان کرد: در روستاها با راه اندازی دکل بنه سوخته پوشش آنتن دهی در نواحی جنوب شهرستان تقویت می شود.
حمید امیرتیموری ادامه داد: سایتی جهت پوشش اینترنتی و مخابراتی شهر رابر در بالا شهر مکان یابی شده که انشاءالله مناطق مشکل دار مخصوصا شهرک شهید تهرانی و دیوران و نیمه غربی شهر رابر را مرتفع می کند.
وی، باشاره به بحث کرونا و نیاز به بهبود پوشش سریع اینترنت شهرستان گفت: پیگیری هایی در این زمینه جهت اصلاح شبکه خصوصاً در مناطق جواران، هلیرود، کتگ و رابر جهت ارتقا شبکه به ۴G به جد در دستور کار فرماندارشهرستان قرار دارد.


انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب