پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:55:17 - چهارشنبه 16 مهر 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده قرارگاه نیروی مدینه سپاه :
شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه اسلام بود
سردار محمد مارانی گفت: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها فرمانده ۸سال دفاع مقدس بلکه فرمانده جبهه اسلام بود که جان خودش را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرد.

به گزارش “صبح رابر”؛ یادواره سرداران، ۳۵۰شهید و ۸ شهیدمیهمان شهرستان رابر، باحضور سردار مارانی فرمانده قرارگاه نیروی مدینه منوره در سپاه، امام جمعه، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ،جمعی ازمسئولان، خانواده معظم شهدا و مردم شهیدپرور رابر برگزارشد.

سردار مارانی فرمانده قرارگاه نیروی مدینه منوره درسپاه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاَ سید الشهدای جبهه مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی  گفت: برای من سخن گفتن از شهدا و شهید حاج قاسم خیلی سخت است.

وی افزود: برای من و امثال رزمندگان لشکر ثارالله همه امیدمان این بود که اگر ما از دنیا با مرگ طبیعی یا شهادت برویم، حاج قاسم در مجلس و محفل ما  صحبت می کند ما انتظار چنین چیزی را نداشتیم که یک روز ما برای حاج  قاسم صحبت کنیم اما تقدیر چنین شد.

سردار مارانی بیان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها فرمانده ۸سال دفاع مقدس بلکه فرمانده جبهه اسلام بود که جان خودش را در این راه تقدیم نظام و انقلاب کرد.

وی با اشاره به رشادت های مردم رابر در دوران دفاع مقدس و بعد از آن که یار و یاور جبهه و ولایت و امنیت بوده اند گفت: این ولایتمداری ها به گونه ایست که می توان از این دیار به عنوان نمونه بارز ملت امام حسین یاد کرد.

سردار مارانی اظهارکرد: پایه و اساس انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی که به رهبری امام خمینی(ره) پیروز شد برای احیای دین ومکتب اسلام نشات گرفته از مکتب عاشورایی بود مکتبی که مدنظر پیغمبر(ص) و امیرالمومنین(ع) برای آن جنگید و به شهادت رسید.

وی افزود: پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی(ره) به برکت فرهنگ دینی، مکتبی،  انقلابی و اسلامی بود لذا وحاکمیت ما، حاکمیت دینی واسلامی است.

سردارمارانی با اشاره به توطئه های دشمن برای نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: ما درچهار دهه انقلاب اسلامی شاهد سه پیروزی بزرگ و راهبردی و استراتژیک پیروزی انقلاب اسلامی  به رهبری امام (ره)، پیروزی ۸سال دفاع مقدس و پیروزی بر داعش وجبهه کفربودیم.

وی با اشاره به رشادت های سردار سلیمانی در دوران انقلاب، جنگ تحمیلی و پس از آن عنوان کرد: سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نه تنها فرمانده ۸سال دفاع مقدس بلکه فرمانده جبهه اسلام بود که برای رهایی ازجنایت ها ومشکلات در لبنان، یمن،عراق، سوریه ،افغانستان و حتی فلسطین داوطلبانه حضور داشت ومردم را ازسختی ها نجات می داد.

فرمانده نیروی زمینی مدینه سپاه افزود: اخلاص و شجاعت سردار سلیمانی حماسه بزرگ داعشی ها و تکفیری ها را که به دنبال براندازی جبهه مقاومت و جمهوری اسلامی بودند نابود و توطئه های آنان را خنثی کرد.

وی با اشاره به اخلاص، روحیه شهادت طلبی ، مردانگی و غیرت رزمندگان جنگ و دفاع مقدس تأکید کرد: شهید سلیمانی حتما در جاهای سخت به ما کمک می کند آنها از شهید سلیمانی ها می ترسند.

سردار مارانی با بیان اینکه شهرستان رابر زادگاه سرداردلها با وجود روستای نمونه شهید داده کشوری و سرداران شهید دیگر درادوار مختلف خوش درخشیده از رشادت های طلبه شهید علی یوسفی دردوران دفاع مقدس نیز سخن گفت و بیان کرد: امنیت امروز ما مرهون دفاع مقدس و خون شهدای عزیز است.

وی عنوان کرد: شهید حاج قاسم و امثال حاج قاسم فرزندان روح الله بودند امام جنگ و دفاع مقدس را در بدترین شرایط اداره کرد و انسان های بزرگی ساخت مثل حاج قاسم و همرزمان شهید حاج قاسم و مثل ۳۵۰ شهید شهرستان که باعث افتخار و عزت شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای جنگ و دفاع مقدس تصریح کرد: دفاع مقدس به ملت ما روحیه خودباوری در اداره جنگ و کشور را داد و به این باور “ما می توانیم ” رسیدیم و حرکت به سوی نوآوری و فناوری را ایجاد کرد، جنگ انسانها را ساخت و تمام سرمایه های امروز نظام، انقلاب و نیروهای مسلح که خدمت صادقانه می کنند در دامان امام (ره) وجبهه دفاع رشد کردند و با اخلاص و ایمان پرورش یافتند.

فرمانده نیروی زمینی مدینه سپاه با اشاره به اینکه در کشور ما مشکل اقتصادی وجود دارد گفت: بنابه توصیه سردارشهید سلیمانی با گوش به فرمان ولایت بودن و سرباز خالص ولایت بودن، مطیع امر‌ او بودن و وحدت وانسجام هیچ آسیب و توطئه ای نمی تواند مملکت ما را تهدید کند.

وی با بیان ارادت حاج قاسم به ولایت و اینکه مقام معظم رهبری در تشییع جنازه شهید حاج قاسم طلب شهادت کرد، افزود: امروز آنچه به داد این مملکت، اقتصاد، سیاست، فرهنگ و امنیت می رسد تابعیت محض از ولایت است.

 سردار مارانی گفت: این معنویت، اخلاص، ولایتپذیری و ولایتمداری در شهرستان رابر زبانزد عام و خاص است را به شما تبریک عرض می کنم.

وی در پایان سخنانش از تلاش های امام جمعه رابر، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، خانواده معظم شهدا، مسئولان و بسیجیان ومردم ولایتمدار رابر قدردانی کرد.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب