پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:37:05 - شنبه 3 آبان 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده نیروی انتظامی رابرخبرداد؛
کشف ۷۰۰ کیلو گرم مواد مخدر طی ۲۴ ساعته گذشته در رابر/انتقاد فرمانده نیروی انتظامی رابر از غفلت بعضی مسئولین
حمید ناصری از کشف ۷۰۰کیلوگرم مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان خبر داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حمید ناصری فرمانده نیروی انتظامی رابر در جمع مردم رابر با تبریک فرارسیدن ماه ربیع الاول و هفته نیروی انتظامی گفت: در حقیقت هفته نیروی انتظامی فرصت مناسبی برای بازنمایی جلوه هایی از خدمت های نیروهای انتظامی و تصویر واقعی پلیس است.
وی با اشاره به شعار هفته نیروی انتظامی «با هم برای امنیت و سلامت»، افزود: به دلیل اهمیت دو نعمت امنیت و سلامت؛ شعار امسال هفته ناجا «با هم برای امنیت و سلامت» در نظر گرفته شده است.
فرمانده نیروی انتظامی رابر بیان کرد: قطعا از همین منظر است که پیامبر اکرم(ص) بیان داشتند: دو نعمت مجهول است که موردقدرناشناسی و ناسپاسی است یکی امنیت و دیگری سلامتی.
وی، با اشاره به درگیر کردن طیف زیادی از مردم به ویروس منحوس کرونا که متاسفانه روزانه شاهد مبتلا شدن تعداد زیادی از مردم و همچنین متوفین ناشی از آن هستیم ، عنوان کرد: حال درک بهتری ازنعمت سلامت برای ما متصور است و هیچ نعمتی گواراتر از امنیت وجود نداردچرا ناامنی بزرگترین مصیبت برای هر کشور و جامعه است.
ناصری با اشاره به برچیده شدن انواع شرارت ها و نا امنی ها در چند دهه گذشته، گفت: امروز در کشور و استانی امن زندگی می کنیم جا دارد از تلاشگران در حوزه امنیت و سلامت که مجاهدانه این دو نعمت را برای ما ایجاد کردند تا احساس آرامش کنیم؛ قدردانی کرد.
وی اظهارکرد: در حوزه سلامت با رعایت پروتکل های بهداشتی به خصوص ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از مسافرت ها و مهمانی های غیر ضروری به آنها کمک کنیم.
فرمانده نیروی انتظامی رابر، با بیان گزارش عملکرد دو سال و نیم خود در شهرستان رابر افزود: در یکسال گذشته با تلاش همکاران نزدیک ۱۱تن مواد مخدر از جمله تریاک، حشیش ، هروئین و شیشه کشف و قریب به ۲۴۵ قاچاقچی دستگیر شدند.
وی با اشاره به معضلات اجتماعی که جوانان را تهدید می کند گفت: معضلات اجتماعی و از طرفی مشکلات اقتصادی با تحریم های ناجوانمردانه دست به دست هم دادند و غفلت بعضی مسئولین معضلات امروز را در جامعه بیشتر کرده است.
فرمانده نیروی انتظامی رابر با اشاره با آسیب های اجتماعی در شهرستان رابر و اینکه معضلات امروز بیشتر از غفلت و بی توجهی ماست نه تحریم ها، توصیه کرد: همه باید در کنار نیروی انتظامی و نظامی و امنیتی پای کار آییم.

ناصری، از کشف ۷۰۰کیلوگرم مواد مخدر در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت : این خبر متأثر کننده است.
وی با اشاره به اینکه مشکلات جامعه امروز حل شدنی است گفت: امروز بیکاری یکی از معضلات اساسی شهرستان رابر است از این رو اکثر جوانان این شهرستان، افغانی کش شدند چرا بی برنامه ریزی و بی تفاوت هستیم.
ناصری تأکید کرد: درست است سردارسلیمانی در کنار ما نیست ولی از منش و رفتار شهید سلیمانی می توانیم استفاده کنیم، تقاضا دارم پای کار بیایم.
فرمانده نیروی انتظامی رابر با اشاره به اینکه رابر از برترین شهرستان های استان کرمان است گفت: نیروهای انتظامی و نظامی با تمام توان به صورت ۲۴ساعته محسوس و نامحسوس سطح شهر را پوشش میدهند که نتیجه کاهش اکثریت جرائم است.
وی افزود: همچنین طی این مدت شاهد کاهش ۲۳ درصدی سرقت، ۳۴ درصدی تصادفات جاده ای و صفر شدن جرائم خشن بوده ایم.
ناصری در پایان گفت: در مکتب حاج قاسم که ادامه مکتب امام حسین (ع) است در جهت خدمت به مردم با تعامل بایکدیگر موفق و کوشا باشیم.
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب