پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:03:57 - پنجشنبه 2 بهمن 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابرخبرداد:
فوت ۲ بیمار وشناسایی ۵ مورد جدید مبتلا به کووید ۱۹
اصغر سجادی از شناسایی۵مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ و فوت دو بیمار در دو هفته اخیر خبر داد و گفت: شمار مبتلایان به کرونا در رابر با شناسایی ۵مورد جدید طی دو هفته گذشته به ۳۷۶نفر رسید.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: در مجموع ۱۳۹۲تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا از ابتدای اپیدمی انجام شده که ۳۷۶ بیمار تا به امروز۲بهمن در رابر تست آنها مثبت شده  و ۱۰بیمار جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به دومورد بیماردارای سابقه بیماری زمینه ای یک  پیرمرد ۷۶ساله و ۸۲ که در دو هفته اخیر  فوت شده؛  افزود: طی دو هفته اخیر۵مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده در حال حاضر بیمار بستری در بیمارستان نداریم.

سجادی عنوان کرد: تا کنون ۵۳۸ مورد تست  تشخیص سریع  ویروس کرونا در درب منازل بیماران مشکوک انجام شده که ۳۸بیمار شناسایی و در ایزوله خانگی هستند .

وی وضعیت شهرستان رابر را زرد اعلام کرد و گفت: همشهریان علاوه بر رعایت پروتکل های بهداشتی  از هر گونه محفل خانوادگی، اجتماع و ازدحام گروهی دوری کنند.

بر چسب ها: , ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب