پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:55:01 - جمعه 1 اسفند 1399
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه غافلگیری جدیدی برای دشمنان بود
خطیب جمعه رابرگفت:سپاه پاسداران پس از اثبات توانمندی موشکی و پهبادی روی زمین نیزغافلگیری جدیدی را رونمایی کرده است.

به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام والمسلمین علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک فرارسیدن دهم رجب ولادت با سعادت امام محمد تقی (ع) و ۱۳رجب ولادت با سعادت امیر المومنین علیه السلام و روز پدر گفت: دومین سالی که از مراسم پرفیض و روحبخش اعتکاف محروم هستیم از این رو با توجه به شرایط پیش آمده، رئیس ستاد مرکزی اعتکاف با ارسال نامه‌ای از رهبر انقلاب درخواست کرد برای کسانی که قصد شرکت در مراسم معنوی اعتکاف را داشتند و اکنون از این فیض محروم مانده‌اند توصیه‌ای داشته باشند.

وی ادامه داد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پاسخ به این نامه و برای استفاده از فرصت ایام‌البیض ماه رجب به تمام مشتاقان مراسم معنوی اعتکاف امسال توصیه کردند که «کسانی که از عمل با فضیلت اعتکاف محروم مانده‌اند، بهتر است در هر یک از این سه روز نماز حضرت جعفر طیار علیه السلام بخوانند».

خطیب جمعه رابر با اشاره به اجرای رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه عنوان کرد: در ادامه سلسله رزمایش های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ از پنج شنبه تا شنبه درمنطقه جنوب غربی کشور برگزار شد.

وی با بیان ویژگی های رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران پس از اثبات توانمندی موشکی و پهبادی روی زمین نیزغافلگیری جدیدی را رونمایی کرده است، به معنای دیگر دشمن پس از شلیک های موشکی و پهبادی باید در انتظار غافلگیری نوید شبانه در جنگ زمینی از طرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی باشد.
خطیب جمعه رابر با بیان اینکه اجرای عملیات در شب در سطح هوانیروز، پهبادی، در قالب زمینی و توپخانه ای نیازمند لوازم پیشرفته رزم در شب است تصریح کرد: این عملیات وسیع نشان داد سپاه پاسداران دارای فن آوری جنگی در شبانه با افراد کمی و کیفی قابل توجه ای است ضمن اینکه رزمایش ترکیبی اخیر هماهنگی عملیات و فرمانده پیشرفته ای را می طلبد در نوع خود این عملیات برای اولین بار تجربه شدن است.
وی با اشاره به سه پیام مهم رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه افزود: رزمایش پیامبر اعظم ۱۶ نیروی زمینی سپاه حاوی پیام هایست اولاً این میراث مهم به عنوان الگویی برای نیروها و کشور های مقاومت به یادگار مانده است، در جنگ با داعش همه نیروهای مسلح ایرانی و غیر ایرانی از عملیات در شب استفاده کرده اند و دشمن را با مشکلات بسیار زیادی مواجه شدند.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: رزمایش های نیروی زمینی سپاه و ارتش پس از رزمایش های هوایی، دریایی، موشکی و پهبادی حلقه مکمل این اقدامات راهبردی و بازدارنده است، نشان می‌دهد هرحمله ای به خاک جمهوری اسلامی ایران با واکنش سریع و قاطع با انجام این رزمایش دشمنان ما بهتر از هر زمانی می داند توانمندی جمهوری اسلامی ایران در زمین ورزم زمینی پیشرفت خیره کننده ای دارد.
وی تصریح کرد: تلخی این اقدام بازدارنده برای آمریکاست، تلخی این رزمایش برای رژیم صهیونیستی، رژیم غاصب کودک کش و هشدار آن برای گروهک های وابسته به غرب و کشورهایی که در عراق و سویه تنش زایی کردند .
خطیب جمعه رابر افزود: این رزمایش نشان می دهد هرگونه تحرکی به خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران با قاطعیت، سخت ، خشن و ویران کننده مواجه خواهد شد.
وی با بیان اینکه سخت ترین عملیات ها شبیخون در شب است گفت: این رزمایش عظیم نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از دریا و هوا و زمین شبیخون در شب است آمریکایی ها شبیخون در شب عملیات ایرانی ها را تجربه کرده بودند محو داعش عامل اصلی آن شبیخون در شب بود این رزمایش بار دیگر طمع حمله به خاک جمهوری اسلامی رابه عقبگرد دشمن مواجه شد.
حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خاطر نشان کرد: به نیروها ی هوایی، زمینی دریایی جان برکف جمهوری اسلامی از سپاه و ارتش می‌بالیم که فرزندانی جمهوری اسلامی تربیت کرده است که چنین دستاوردهایی در شرایط تحریم با دست دانشمندان خلق شده است.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب