پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:07:48 - سه شنبه 31 فروردین 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها در رابر خبر داد؛
شمار مبتلایان به کرونای در رابر به ۱۰۲ نفر رسید
اصغر سجادی با بیان اینکه از اول فروردین سال جاری شمار مبتلایان به کرونای در رابر به ۱۰۲نفر رسید گفت: در ۴۸ ساعت گذشته ۴۰ بیمار مبتلا به ویروس منحوس کرونا در رابر شناسایی شده‌اند.

اصغر سجادی کارشناس مسئول واحد پیشگیری و مبارزه با بیماری ها رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر با اشاره به آخرین آمار مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در رابر گفت: از اول فروردین تاکنون در مجموع ۱۳۳۳ تعداد نمونه‌گیری از بیماران مشکوک به کرونا از این تعداد۱۱۰۰تست رپید و ۲۳۳تست PCR انجام شده که ۱۰۲بیمار تا به امروز۳۱ فروردین ماه در رابر تست آنها مثبت شده و۵۴بیمار از طریق  تست تشخیص سریع  ویروس کرونا در درب منازل انجام شده است

وی هشدار داد: دوباره به  بحران نزدیک می شویم، طی دو روزاخیر۴۰مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹در شهرستان رابر شناسایی شده است.

سجادی با بیان اینکه  در حال حاضری۶ بیمار از هفته های گذشته بستری در بیمارستان  داریم  گفت: اکثر بیماران  به صورت سرپایی درمان می شوند، تقریبا از همه روستا ها به ویژه گنجان ، سیه بنوئیه ، اسکر و کهنوج  بیمار داریم و ۵۰ درصد بیماران نیز از مرکز رابر است.

وی با بیان اینکه بر اساس تعداد بستری ها رنگ بندی شهرستان انجام می شود هم اکنون  وضعیت رابر زرد است اگرشرایط به همین منوال ادامه یابد نارنجی خواهد شد  توصیه کرد: پروتکل‌های بهداشتی راحتی  جدی تر از قبل رعایت کنید.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب