پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:34:32 - جمعه 24 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام جمعه موقت رابر:
انتخابات و مشارکت مردم نشان دهنده اقتدار ملی است
حجت الاسلام والمسلمین محمد دوست محمدی گفت: انتخابات و حضور و مشارکت مردم نشاندهنده اقتدار ملی است امکانات دفاعی مهم است اما بیش از همه این مردم و ملت هستند به کشور اقتدار می دهد.

به گزارش “صبح رابر”؛ حجت الاسلام والمسلمین محمد دوست محمدی امام جمعه موقت رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی , با اشاره به پنج سفارش امیرالمومنین علی (ع)  در حکمت ۸۲نهج البلاغه گفت:  هیچ یک از شما جز به پروردگارش امیدوار نباشد خداوند در سوره هود آیه ۱۱۳ می فرماید:  به ظالمان و ستمگران تکیه نکنید آتش عذاب شما را فرا میگیرد ، هیچ کس جز از گناه خود نترسد چرا که  دشمن واقعی انسان گناه اوست، هیچ کس از شما اگر چیزی از او پرسیدند نمی‌داند حیا نکند و بگوید نمی داند عیب آن است جواب خطایی بدهد که  دیگران  را به گمراهی بیفکند، کسی از شما چیزی نمی داند از فرا گرفتن آن خجالت نکشد، تحصیل علم اهمیت بسیاری  زیادی دارد.

وی افزود: در روایتی از پیامبر اکرم(ص) می خوانیم هر کس برای تحصیل علم از خانه اش خارج گردد هفتاد هزار ملک او را مشایعت می‌کند، صبر و استقامت پیشی کنید صبر و استقامت همچون  سر در برابر تن است.

حجت الاسلام دوست محمدی در بخش دیگر سخنان خود به اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از دو بعد داخلی و بین المللی یا خارجی  بیان کرد: انتخابات ریاست جمهوری از بعد داخلی و بین المللی و خارجی بسیار مهم است در عرصه داخلی انتخابات یک نوسازی در کشور است چرا که مردم وارد میدان و کار می شوند و در دستگاه اجرایی یک نوسازی به وجود می‌آید زیرا کار دستگاه اجرایی کشور سنگین است وانتخابات یک نفس تازه به دستگاه اجرایی خواهد داد.

وی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند:  اینکه میگویند رئیس‌جمهور اختیاراتی ندارد یا تدارکاتچی است خلاف واقع است این حرف یا از روی بی مسیولیتی، بی اطلاعی و غرض ورزی است.

امام جمعه موقت رابر گفت: معظم له  فرمودند: از همه مدیریت های  کشور؛ رئیس جمهور پر مشغله تر و پر مسئولیت تر است،  عمده مدیریت های کشور در اختیار رئیس قوه مجریه زیر نظر مستقیم ریاست جمهوری است بودجه  مصوب کشور در اختیار ریاست جمهوری و امکانات حکومتی کشور اغلب در اختیار رئیس جمهور است لذا کار دستگاه اجرایی کشور سنگین است و  انتخابات یک نفس تازه ای با آمدن نیروهای جدید  و جوان به دستگاه اجرایی می‌دهد.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در عرصه بین المللی و خارجی تصریح کرد: انتخابات و حضور و مشارکت مردم  نشان دهنده اقتدار ملی است امکانات دفاعی مهم است اما  بیش از همه این مردم و ملت هستند به کشور اقتدار می دهد.

حجت الاسلام دوست محمدی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند: هر دوره حضور موثر مردم در انتخابات ریاست جمهوری به معنای همراهی با نظام جمهوری اسلامی است و همین پشتوانه مردمی، ایران را به قدرتی موثر در عرصه خارجی تبدیل کرده است.

وی ادامه داد:  به هر اندازه همراهی مردم با حکومت بیشتر باشد، به همان اندازه توطئه‌های دشمنان ایران مستقل شکست خواهد خورد.

  امام جمعه موقت رابر با اشاره به اینکه درفلسطین دو صفحه در حال ورق خوردن است گفت:  رژیم جنایت کار و کودک کش صهیونیستی در اوج ذلت و زبونی است.

وی افزود: صفحه دوم انتفاضه ای که  با سنگ شروع شد امروز به موشک رسیده وبه فضل خدا  روز رژیم صهیونیستی  را  تبدیل به شام سیاه کرده که ملتمسانه تقاضای آتش بس میکنند آفرین بر قهرمانان  فلسطین و جبهه مقاومت، فلسطینیان با همین انتفاضه ها گور صهیونیستی را خواهد کند و قبل از ۲۵سال وعده رهبری شاهد مرگ و نابودی این  رژیم غاصب و جنایت کار کودکش اسراییل باشیم.

امام جمعه موقت رابر گفت : به  شما بشارت میدهم ،همین مقاومت ها جواب داده  اگر عزتی نصیب فلسطینیان شده در سایه همین مقاومت هاست .

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب