پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:02:49 - جمعه 31 اردیبهشت 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
با حکم رئیس قوه قضائیه؛
رئیس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد
طی حکمی از سوی آیت الله رئیسی،ریاست قوه قضاییه ، منصور بلاغی اینالو، رییس شعبه ۱۰۲ کیفری دو شهرستان سیرجان به سمت رئیس حوزه قضائی شهرستان رابر منصوب شد.

به گزارش “صبح رابر”؛ طی حکمی از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، منصور بلاغی اینالو، رییس شعبه ۱۰۲ کیفری  ۲ شهرستان سیرجان به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان رابر منصوب شد.

در متن این حکم از سوی آیت الله رئیسی آمده است:

“امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیتهای سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید”.

آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی رابر روز شنبه اول خردادماه با حضور دکتر یدا… موحد، رییس کل دادگستری استان و معاونین ایشان، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم شهرستان های رابر، بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی در رابر برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات آقای محمد جعفری، رئیس سابق حوزه قضایی شهرستان رابُر تقدیر بعمل خواهد آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی،ر ئیس قوه قضاییه، جعفری به سمت مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان منصوب شده است.

لازم به ذکر است انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص آیت الله رئیسی ،رییس قوه قضاییه صورت می گیرد.

گفتنی است؛ بلاغی اینالو از سال ۱۳۹۲وارد دستگاه قضائی شده است و در سمت های دادیار شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهربابک، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهربابک و از سال ۱۳۹۵ به عنوان رییس شعبه ۱۰۲ کیفری دو شهرستان سیرجان به شهروندان خدمت نموده است.

بلاغی اینالو دارای مدرک کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه علوم قضایی تهران می باشد و هم اکنون در مقطع دکتری در دانشگاه شیراز درحال تحصیل می باشد.
انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب