پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:45:13 - جمعه 28 خرداد 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
رأی ندادن وندانستن انتخاب درست از مصادیق بی‌تقوایی سیاسی است
حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی گفت: باید توجه داشت هم رای ندادن وندانستن انتخاب درست هر دو از مصادیق بی‌تقوایی سیاسی هستند و ازگناهان کبیره سیاسی قلمداد می‌شوند .


به گزارش “صبح رابر“؛ حجت الاسلام علی علیدادی سلیمنی امام جمعه رابر در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته، با تبریک۱۱ ذی القعده ولادت با سعادت حضرت امام رضا علیه السلام هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت علی بن موسی الرضا علیه السلام گفت:امروز انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری مصادف شده با ایام دهه کرامت خداوند به حق علی بن موسی الرضا علیه السلام نتیجه این حماسه سیاسی را مورد رضایت ولی نعمه هستی امام زمان علیه السلام قرار دهد.

وی به اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در زمینه انتخابات یادآور شد: انتخابات در یک روز انجام می گیرد اما اثر آن در چند سال باقی می ماند از این رو باید روز ۲۸ خرداد را یک روز چند ساله می نامیم و بدانیدآنچه این روز چند ساله را به شکل خاطره خوشی در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت می کند.

امام جمعه رابر با بیان اینکه انتخاب درست از تأکید رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی نوروزی امسال است عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات؛ یک انتخاب درست نور الی نور است.

وی، مولفه های اصلی انتخاب درست را نگاه شایسته سالارانه و فارغ از تعصبات حزبی و قومی مدیر به معنای واقعی داشتن کفایت و کارآمدی لازم صداقت و مسئولیت‌پذیری مومن و معتقد به دنبال تحقق آرمان عدالت و مبارزه با فساد کارنامه انقلابی و جهادی اعتقاد راسخ به ما می‌توانیم خواند و گفت: اعتقاد و اعتماد به جوانان، مردمی و به دور از اشرافیت امیدوار به آینده کسی که اخلاق و تقوای انتخاباتی و تقوای سیاسی را رعایت می‌کند.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ادامه داد: باید توجه داشت هم رای ندادن وندانستن انتخاب درست هر دو از مصادیق بی‌تقوایی سیاسی هستند و ازگناهان کبیره سیاسی قلمداد می‌شوند .

وی افزود: در یک تحلیل ساده مشارکت هرچه پررنگ‌ترباشد انتخابات پرشورتر و هرچه انتخابات پرشور تر نظام جمهوری تر و هرچه نظام جمهوری تر جمهوری اسلامی کارآمد تر ، جمهوری اسلامی هرچه کارآمدتر ، امنیت و رفاه کشور بیشتر، هرچه کشور امن تر وبارفاه تر، جامعه عادلانه تر ، جامعه هرچه عادلانه تر،اسلامی تر هرچه جامعه اسلامی تر باشد مردم خوش بخت تر خواهند بود.

خطیب جمعه رابر گفت: انتخاب درست مردم یک دولت جوانان حزب اللهی و انقلابی روی کار می آورد.


وی بااشاره به رهنمودهای راه گشای رهبر حکیم انقلاب اسلامی گفت : ایران اسلامی اکنون بار دیگر الگوی مردم سالاری صادقانه ی خود را که مبتنی بر حضور مردم به نمایش گذارده و این حادثه شیرین به کام دشمنان تلخ است.

امام جمعه رابرگفت : همه با هوشیاری و آگاهی خود نگذارند فتنه‌گری های احتمالی دشمن، شیرینی انتخابات را از کام ملت ایران بزداید .

وی با بیان اینکه بزرگترین برنده این انتخابات ملت ایران است زیرا که به رغم سمپاشی های دشمن خارجی و داخلی شکوه و عظمت آفریده و بدبینان را غافلگیر کردند، اظهار کرد : امروز روز شکست دشمنان است اروزی که هر رأی یک تودهنی به دشمنان ملت ایران است .

وی با اشاره به اینکه شنبه پس از انتخابات روز مهربانی و بردباری است، گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند به همه آحاد مردم به ویژه جوانان عزیز که سرزنده ترین نقش آفرینان این حادثه شورانگیز بودند توصیه کردند که کاملا هوشیار باشند .

خطیب جمعه رابر گفت : همواره باید شنبه پس از انتخابات روز مهربانی و بردباری باشدچه طرفداران نامزد منتخب و چه هواداران دیگر نامزدها از هرگونه رفتار و گفتار تحریک آمیز و بدگمانانه بپرهیزند و رئیس جمهور منتخب رئیس جمهور همه ملت ایران است و همه به همکاری با او درپیشرفت کشور موظف اند.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور منتخب از اولین ساعات اعلام نتیجه انتخابات خود را برای تلاش هرچه بیشتر و اهتمام افزون‌تر به خدمتگزاری خستگی ناپذیر برای این ملت وفادار مخصوصاً جوانان بالاخص طبقات محروم که پرشمارترین حامیان نظام اسلامی اند آماده سازد و خدمت خود به ملت و کشور عزیز را در عمل نشان دهد.

خطیب جمعه رابر گفت: امروز با انتخاب درست و روی کار آمدن دولتی فسادستیز و عدالت محور بتوانیم زمینه ظهور امام زمان (عجل الله تعالی فرج الشریف)را فراهم کنیم.

انتهاب پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب