پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:07:51 - جمعه 25 تیر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بار بر زمین مانده ۳۰ سال مدیریت لیبرال و ۸ سال دولت مختل / سپاه و بسیج در حال آبرسانی موقت و دائم + فیلم و عکس
بررسی ابعاد مختلف مشکل آب آشامیدنی در خوزستان، نشان می دهد بار بر زمین مانده ۳۰ سال مدیریت لیبرال و ۸ سال دولت مختل باعث وجود این مشکل است و اکنون سپاه و بسیج در حال آبرسانی موقت و دائم به این استان هستند. ‏

به گزارش صبح رابر،به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ‏‎ مشکل آب در ‎خوزستان سه دسته است. آب آشامیدنی، آب شغل برای احشام و نهایتا آب محیط زیست مخصوصا مشکل تالاب هورالعظیم که در هر سه مورد، بسیج و سپاه در حال برداشتن بار دولت مختل از دوش مردم هستند.

در ماجرای آب شرب بیشترین مشکل مربوط به شهرهای سوسنگرد، هویزه، حمیدیه، شادگان، دهدز و رامشیر است که آب رسانی سیار به روستاهای این مناطق با ده ها تانکر توسط سپاه در حال انجام است. در همین رابطه به اقدامات موقت مثل آبرسانی سیار بسنده نشده و سپاه از امروز فاز اول آبرسانی پایدار به روستاهای هویزه را با احداث ۹ کیلومتر خط لوله آغاز کرد. فاز دوم احداث خط لوله آب به حمیدیه نیز از دیروز آغاز شده است.

همچنین برای تامین آب مربوط به شغل (دامداری و گاومیشداری و…) در برخی از مناطق ‎خوزستان، سپاه از هفته گذشته آبرسانی به احشام روستاییان را آغاز کرده است.

گرچه برای تامین آب شغل مناطق روستایی ‎خوزستان پیگیری های سپاه به رهاسازی آب سد کرخه تا ۱۵۰ متر مکعب بر ثانیه منجر شد و بر اساس گزارش های رسیده هم اکنون آب به مناطق پایین دست رسیده است. آبرسانی سیار به مردم، اجرای خط لوله انتقال آب به مناطق روستایی برای رفع پایدار مشکل، آبرسانی به احشام و… تا رفع کامل مشکلات که نیازمند استقرار ‎دولت ضدفساد و کارآمد است، ادامه خوهد داشت.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب