پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:00:03 - دوشنبه 1 شهریور 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر خبرداد:
۱۲هزار و ۶۰۰نفر جمعیت رابر در اجرای طرح شهید سلیمانی واکسینه شدند
علیرضا خواجه حسنی از واکسینه شدن ۱۲هزار و ۶۰۰نفر جمعیت شهرستان در اجرای طرح شهید سلیمانی تاکنون خبر داد.

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر در گفت و گو با خبرنگار صبح رابر در راستای اجرای طرح مقدس شهید سلیمانی جهت پیشگیری از ابتلای مردم به بیماری کرونا در شهرستان رابر گفت: با آغاز پیک پنجم کرونا، بلافاصله بعد از ابلاغ دستور سه جلسه قرارگاه شهید سلیمانی با حضور تمامی نهادهای درگیر مبارزه با کرونا از جمله فرمانداری ، شبکه بهداشت، هلال احمر، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران و بقیه نهادها برگزار شد.

وی با اشاره به کارهایی که تاکنون انجام شده، عنوان کرد : با همکاری نیروی انتظامی در بستن ورودی و خروجی های شهرستان در ایام تعطیل و راه اندازی تیم های نظارتی، مراقبتی و حمایتی در شهرستان و در راستای شناسایی بیماران کرونایی این تیم باحضور بسیجیان فعال شده که ۳۵پایگاه مقاومت در این طرح همکاری و مشارکت کردند امید است مثل دفعه های قبل این بیماری را به صفر برسانیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از شناسایی ۷۶خانواده کرونایی در دو هفته گذشته خبر داد و گفت: ۷۶ بسته معیشتی تحویل این خانواده شده و این خانواده هادر طول این چند روزی که بیمار کرونا بوده و در ایام عزاداری ۱۷۰۰پرس غذای گرم توزیع و به این خانواده‌ها داده شده است.
وی، با بیان اینکه ۵ مرکز واکسیناسیون در شهرستان به صورت مشترک فعالیت دارند، گفت: تا کنون ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر از جمعیت شهرستان واکسینه شدند و موارد ابتلا تقریباً در ۱۵ روز، میانگین روزی ۱۱ نفر مثبت اعلام می‌شوند.

خواجه حسنی گفت: ۶فوتی در هفته گذشته بر اثر بیماری منحوس کرونا جان خود را از دست دادند در حال حاضر وضعیت رابرقرمز است .

وی ادامه داد: در طول این ایام عزاداری تیم‌های نظارت و تذکر را پایگاه های مقاومت بسیج داشتند که معمولا انتظامات هیئت از پایگاه‌های بوده و تذکرات داده می‌شد نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، زدن ماسک و هیئت‌های شهرستان نیز ضدعفونی می شدند.
فرمانده ناحیه مقاومت همچنین از راه اندازی یک نقاهتگاه در رابر خبر داد و گفت: این نقاهتگاه آماده است و دستگاه اکسیژن ساز نصب شده در صورتی که موارد بستری زیاد شود از این نقاهتگاه استفاده خواهد شد.

وی افزود : در حال حاضر ۱۷بیمار بستری در بیمارستان داریم که سه بیمار در بیمارستان رابر و ۱۴بیمار رابری دیگر در بیمارستان های بافت و کرمان بستری هستند.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب