پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

12:35:33 - یکشنبه 4 مهر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فرمانده سپاه ثارالله استان كرمان؛
جهان اسلام ملت ایران را با شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی می کند/ شهید حاج قاسم سلیمانی نماد همه شهیدان و عصاره ملت ایران است
سردارحسین معروفی گفت: امروز دنیا و جهان اسلام می خواهد ملت ایران را معرفی کند با شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی می کند حاج قاسم شناسنامه ماست، شهید حاج قاسم  سلیمانی نماد همه شهیدان و عصاره ملت ایران است.

به گزارش “صبح رابر”؛ سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله استان  کرمان  شب اربعین در دیار سردار سلیمانی، با تسلیت  فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت ۳۵۰قهرمان واقعی ملت ایران و  فرمانده بزرگ و پر افتتخار اسلام  شهید حاج  قاسم  سلیمانی و ۸ شهید گمنام این شهرستان گفت: خدا را شاکرم در این شب بزرگ مهمان شهیدان شما باشم و قطره در دریای زلال و بی کران آنها قرار گیرم.

وی با بیان اینکه فرهنگ حاکم  بر دفاع مقدس و اینکه چرا دفاع مقدس شد؟، گفت: مجلس شهیدان؛ مجلس ختم نیست، مجلس شهیدان؛ مجلس پرسه نیست، با شهید حرف می زنیم؛ زنده است،  مجلس شهیدان مجلس فتوحات نظام اسلامی است.

سردار معروفی افزود: ما در مقابل ۳۵۰قهرمان آزاده و ایثارگر واقعی و شاهد به اولیاء الهی قرار داریم، آنها یک جان و آبرو داشتن، برای بقای دین خدا و حفظ  انقلاب اسلامی که اسلام ناب محمدی و برای  حفظ کرامت ملت بزرگ و برای  حفظ ناموس و  حفظ تمامیت ارضی مان فدا کردند همه چیزآنها جان و آبرو بود در کوره آتش آن را  تقدیم ذات اقدس عالم کردند.

وی با بیان اینکه  شهیدان از همه چیزخود گذشتند و به هیچ کس بدهکار نیستند؛ آن که بدهکار است ما هستیم که باقی مانده ایم. اظهار کرد: ما بدهکاریم در سر سفره ای نشستیم  که آنها برای خون و آبرویشان برای عزت و شرف  ما پهن کردند؛ عزت و شرفمان مرهون و مدیون آنهاست.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان تأکید کرد:  شهدای ما؛  قهرمانان واقعی ملت ایران هستند و برای همیشه در تاریخ جاوید،سربلند و ماندگارند چه با نگاه عقیدتی به آنها  نگاه کنیم که بگوییم به خاطربقای دین خدا، ترویج مکتب اهل بیت  (ع)و عاشورا و حفظ انقلاب اسلامی و ترویج الگوی ولایت برای مصونیت  چه با نگاه مادی بگوییم  برای دفاع از ایران و سرزمینمان  و ناموس جان دادن؛ هردو اینها چه با دید اعتقادی و ملی مقدس و ماندگار است.

وی ادامه داد: شهیدان ما محور وحدت و ماندگاراند، برای شهیدنمی شود خط کش گذاشت بگوییم اصلاح طلب یا اصول گراست، شهید جانش را داد این خطای استراتژی است خدای ناکرده با این خانواده های مطهر و معزز هم چنین نگاه کنید  باید فردای قیامت جواب دهد .

 سردار معروفی با بیان اینکه شهید؛ شاهد و اولیای خدا هستندبیان کرد: ازهر قبیله، طایفه و قوم شهید و مذهب شهید متعلق به رابر نیست متعلق به کرمان، گنجان ما هم  نیست شهید گنجان ما، متعلق به همه ملت ایران است . همه به وجودش افتخار میکنند تکیه گاه همه ملت ایران است.

وی ادامه داد: شهید حاج قاسم ما،  نماد جهان اسلام و آزادیخواهان بشراست اما زاده قنات ملک  است. متعلق به جهان اسلام وتکیه گاه جهان اسلام است.

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت:  شهیدان ما بر سر کلاس عباس بن علی (علیه السلام) حسینی شدند این سِر کار است، ویژگیهای  منحصر به فرد عباس بن علی (علیه السلام) در وجود نازنین  این انسان بزرگ نهادینه است با وفا، صبر و بصیرت توانستند در مسیر حق قرار گیرند.

وی با اشاره به وصیت نامه شهید  حاج قاسم سلیمانی گفت : شهید سلیمانی راه ۱۴۰۰ساله را  در سر کلاس عباس  بن علی (ع) آموختندو حسینی شدند که  توانستند هشت سال عاشورا را تکرار کنند.

وی یادآور شد:  شهدای ما شناسنامه واقعی ملت ایران هستند؛ چرا که مظهر قدرت وبازدارندگی ملت بزرگ ایران است و به فضل الهی امروز آنچه داشته؛ داریم و آنچه نداشته؛ اضافه و  بروز و مدرن شد هم سلاح و نیروی اپراتور  هوشمند شدند.

وی ادامه داد:  در جریان ساقط کردن پهباد مدرن  آمریکایی ها در خلیج فارس، فرمانده کل سپاه دستور داد به فرمانده  هوا و فضا سپاه،  که هم موشک  و پاسدارپشت هوشمند چراکه می دانست راهبر نظام اسلامی چیست؟ همان کار را انجام  داد هوشمندی است و بازدارندگی ملت ایران شد.

سردار معروفی با تأکید بر اینکه شهدا؛ شناسنامه ملت ایران هستند ؛عنوان کرد: امروز دنیا و جهان اسلام می خواهد ملت ایران را معرفی کند با شهید حاج قاسم سلیمانی معرفی می کند حاج قاسم شناسنامه ماست، شهید حاج قاسم  سلیمانی نماد همه شهیدان و عصاره ملت ایران است؛ شناسنامه ملت ایران است  و ملت  ایران با آن تعریف می شود شهدا؛ عکسشان را  گذاشتندکه  ما عکس عمل آنها عمل نکنیم ؛ شرمنده شویم..

  وی با بیان اینکه چرا شهید حاج سلیمانی توصیه میکند در خانه هایتان  عکس شهدا را بزنید و بچه هایتان رابا شهدا  مانوس کنید گفت:  خواب مان  و بیداریمان  با دیدن شهید باشد گناه آنجا ورود نمی کند چون  گناه لجن است و این پاکی  قطعی است شهید را الگوی خودمان  قرار دهیم تا در منجلاب قرار نگیریم .

فرمانده سپاه ثارالله  استان  کرمان  گفت : دوران دفاع مقدس که افتخار ملت بزرگ  ماست توده های  ملت ایران در دوران پر افتخار دفاع مقدس پیروز شدند در امتحان بزرگ و سخت الهی بچه هایشان را در کوره آتش فرستادند ، امروز امتحان؛  امتحان نخبگان است امروز نخبگان در معرض سخت امتحان الهی قرار گرفته اند.

وی با بیان اینکه امروز امتحان نخبگان است افزود: در گام  دوم  انقلاب اسلامی و در شرایط به وجود آمده جدید برای دولت سازی اسلامی و عبور از آنچه به ناحق به ملت ایران ترسیم کرده بودند. نخبگان  ما کتاب درس های و عبرت های  حضرت امام خامنه ای عزیز را  مطالعه کنند .

 سردار معروفی در ادامه صحبت های خود گفت: مردم مومن و انقلابی رابر در جریان انتخابات امسال گل کاشتید، آبروی حاج قاسم را خریدید من قبول ندارم مردم  رابر۹۰درصد رای داده باشند به همه هم گفتم و اطلاع دارم  در روز رأی گیری مردم رابر کسی در خانه نماند که رأی ندهد  هر کس بود رای  داد.

وی ادامه داد:  رأی شما به انقلاب اسلامی بود شما لبیک زیبایی به ندای سرباز حجت خدا دادید وحرف سربازرا عمل کردید  فرمان حجت خدا را بلند کردید  و رو سفید شدید، امتحان بزرگی شما پس دادید که مایه افتخار من هست که  من هم خودم را  رابری میدانم از جنس حاج قاسم و شما،  این مایه افتخار من است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اشاره کرد:  چه نرم افزاری و چه چیزی باعث شدکه  جنگ سخت و محنت بار که تلفات جانی  و مالی  دارد  تبدیل به دفاع مقدس می شود.؛ جنگ خسارت آور است چه اتفاقی می افتد  آن چیزی که  جنگ ما با همه جنگ های دنیا غیر از عاشورا متمایز کرد آن فرهنگ حاکم بر ما بود.

وی افزود: فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس  فرهنگ عاشورا و فرهنگ حسین بن (ع)  علی است. نطفه انقلاب اسلامی ما که اسلام  انقلابی است  در سال ۴۲و ۴۳بسته نشده درسال ۵۷ بسته نشده، نطفه انقلاب اسلامی در عاشورای ۶۱ هجری بسته شد این انقلاب بهای دین برای سپردن حقیقت دین به صاحب اصلی حجت الله (عجل الله تعالى فرجه الشریف) است.

سردار معروی اظهار کرد: در آن شک نداریم  و یقین داریم که فرموده  حضرت آیت الله  علامه  حسن زاده آملی فرمود: انقلاب اسلامی ظهور صغیر امام  زمان (ع)است، انقلاب اسلامی  را تعبیر به  ظهور صغیر امام زمان(عج) که بستر برای امروز  آماده می کند.

وی تأکید کرد:  فرمانده ما، حاج قاسم سلیمانی  آنچه امامین ما ترسیم کردن  بستر سازی یرای ظهور کرد اربعین یکی از مقدمات ظهور که این مرد خدا به فرمان فرمانده اش در جهان اسلام عملیاتی و آن راپایه گذاری کرد در زمانی این کار کرد که دور تا دور آن منطقه را دشمن به ناحق گرفته بودند.

وی با بیان اینکه  فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس چه شکل و محتوا، گفت :  فرهنگ حاکم بر دفاع مقدس در شکل  همه اش دین است،   صدر اسلام و عاشوراست، ببینید لشکر ثارالله ، لشکر عاشورا، لشکر علی بن ابی طالب، لشکر امام  حسین (ع)، تیپ جندالله ،  تیپ حزب الله ؛ گردان مالک اشتر ، گروهان علی اکبر ، دسته علی اصغر همه شکل دین ، صدر دین،   امیرالمومنین (ع) وعاشورابود.

سردار معروفی یادآور شد: عملیات هایی که تحریک  شد  28عملیات  بزرگ که۲۵ عملیاتش را ثارالله جانفشانی و مجاهدت کرد ببینید  کربلا، خیبر، بدر،  فجر، نصر ، رمز عملیات یا رسوال الله یا علی بن ابی طالب (ع)،  یابی بی دو عالم فاطمه  زهرا، یا امام حسن,  یا سیدالشهدا،  یا مهدی ، پیشانی بندهای نماد ما یا رسوالله ، یا فاطمه الزهرا، یا زینب سلام الله  علیها ، یا امام حسین(ع) ، یا امام حسن (ع)، یا ابوالفضل العباس(ع)، یا مهدی(عج)  شکل  جنگ همه اش دین و عاشورا است محتوای صحنه نبرد ماهمه اش عاشورا است.

وی افزود: ما در هشت سال دفاع مقدسمان؛ نیم روز ماندگار جاوید عاشورا را تکرار کردیم تایید این ادعا فرموده امام المسلمین رهبر معظم و معزز حضرت امام خامنه ای است.

سردار معروفی ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند شب های عملیات کربلا پنج ، شب های قدر انقلاب اسلامی است، چرا تا قبل از کربلای پنج ، شش و هفت قطعنامه که صادرعلیه ماست به ضرر ایران اسلامی است تنها قطعنامه ای که حقوق ما در آن دیده شد اقتدار ایران اسلامی و رزمندگان در کربلای پنج ، نگرانی سقوط بستر عراق را می دیدند  شورای امنیت قطعنامه ۵۹۸ را ثبت  کرد  شب های قدر بود بعد معظم له  ادامه می دهد شب های کربلایی پنج ؛ شب های قدر انقلاب اسلامی ایران است و سپاه در شلمچه کربلا را مشق کرد.

وی با بیان اینکه  در کربلای پنج سخت ترین ماموریت ها روی دوش ثارالله بود گفت: نمونه آن در شرق بصره در کربلای ۵ به گونه ای نمایان بود که گفته می شد اسلام با همه دنیای کفر در پشت کانال پرورش ماهی در جنگ است، جنگی که بچه های لشکر ۴۱ ثارالله در مقابل دشمن به صورت تن با تانک جنگیدند.

سردار معروفی تاکید کرد: به فرموده شهید سلیمانی محور اصلی این عملیات ثاراللهیان بودند که دشمن را هم در نهر جاسم و هم در کانال پرورش ماهی زمین گیر کردند.

وی مکتب  شهید  سلیمانی  را مکتب اهل بیت (علیه السلام) و مکتب عاشوا دانست و افزود :  شهید  حاج  قاسم  نماد عملی  صحنه است ما ۱۳۰ نظامات برای شهید  سلیمانی تعریف کردیم .

سردار معروفی گفت :  خاطره چاشنی نظامات است ازنظام اعتقادی، نظام ولایی، سیاسی، نظام  اقتصادی، نظام  فرماندهی و مدیریت تا نظام خانواده شهید و خانواده از اخلاق، ادب، تحجر، شجاعت و شهادت برشمرد .

وی  اولین  نظام  را  نظام ولایی شهید حاج  قاسم سلیمانی خواند و گفت : نظام ولایی شهید سلیمانی که در وجود همه شهیدان ما بود، شهید حاج  قاسم  فقط ولایت  پذیر نبود  شهید حاج  قاسم فراتر بود ولایت باور بود .

فرمانده سپاه ثارالله  استان کرمان گفت : شهید حاج  قاسم  با میل ولی کار می کرد؛ نه با  گفته ولی، یعنی با تمام  وجود معرفت نسبت به  حجت  خدا  به امام  زمان  خویش است  این نظام  نظام ولایی شهیدحاج قاسم  است، معرفت و  ذوب شدن  در ولی  با میل ولی کار کردند .

وی ادامه داد: همه می خواستند حاج  قاسم را از سوریه برگردانند، سرزمین  سوخته است مالک  برگردد اما این مالک  می دانست امام  چه می خواهد رفت آن که انجام داد که امروز عزت و شرف می بینید رأی مردم در سوریه  برای اسد آن رأی برای حاج  قاسم و جریان  مقاومت است .

سردار معروفی بیان کرد : دستت در دست  حجت خدا باشد در زمین خدا و اهل بیت (ع) و د ر عاشوا هستید؛ این رمز و سر است

وی دومین  نظام را  نظام سیاسی حاج  قاسم خواند و گفت:  نظام سیاسی حاج قاسم ‌مبتنی بر نگاه رهبر معظم انقلاب، نگاه عزت و سربلندی و یک جامع الاطراف است.

وی با بیان اینکه شهید حاج  قاسم  خطوط  قرمز دارد افزود : امام، انقلاب ، مردم و ارزش ها، آبروی مردم و شهیدانش  و بازدارنگی ملت  شریف ایران  از خطوط قرمز  شهید  سلیمانی است.

فرمانده سپاه استان کرمان  گفت : نظام سیاسی شهید حاج  قاسم نظام  جامع الاطراف است  آن چه کشور ما را خورد کرد این نگاه های بی مصرف و بی نتیجه این  جناح و آن جناح  بود، اقتصاد و معیشت و اخلاف  را هم سیاسی کردند ؛ به  جای سیاست را  اخلاقی کنند اخلاق ها را  هم  سیاسی کردند، نظام حاج  قاسم عکس اینها سیاست واخلاقیت همان که دین و اسلام و قرآن وپیغمبر و ائمه (ع) به ما نشان دادند و  امامین به ما ترسیم  کردند این نظام  سیاسی  حاج  قاسم  است.

وی ، با بیان اینکه سیاست دولت امروز حضرت آیت الله  رئیسی از نظام  ولایی همین است ما ۳۲ سال لهله می زدیم منتظر بودیم یک رئیس جمهور نظام ولایی بودیم که خطوط  قرمز دارد و اهل معامله اصول نیست.

سردار معروفی یکی دیکر از نظام  شهید  سلیمانی را  نظام رفاقت خواند و گفت : نظام  شهید حاج  قاسم را  مطالعه و بررسی کنید.با رفاقت در جبهه حق از انفلاب دفاع کرد با وحدت و قدرت نرم  انقلابمان  را  دربرابر  ابرقدرت ها و ارازل حفظ کرد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب