پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

18:03:50 - شنبه 24 مهر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
کمبود فضای آموزشی همچنان در شهرستان رابر وجود دارد
اصغر شمسی از کمبود فضای آموزشی در شهرستان رابر خبر داد و گفت: با اتمام پروژه مجتمع آموزشی ۱۲ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پروژه خیر ساز ۶ کلاسه امام علی (ع) بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی شهر رفع می شود.

به گزارش “صبح رابر“؛ اصغر شمسی مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر  با اشاره به گلایه اولیای دانش‌آموزان مدرسه دانش گفت: متاسفانه بدلیل اینکه فضاهای آموزشی شهر رابراکثراً قدیمی هستند و با کمبود شدید فضای آموزشی مناسب مواجه هستیم و چاره ای نداریم که از فضای موجود به بهترین شکل ممکن بهره ببریم .

وی در راستای حل مشکل فضای آموزشی شهرستان بیان کرد:  پیگیری های زیاد برای فعال کردن پروژه های غیر فعال  مدرسه فاطمه الزهرا و شهید بهشتی  که افتتاح شده و منتظر تکمیل این پروژه ها هستیم که  مورد بهره برداری قرار گیرند .

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان رابر ادامه داد:  با اتمام پروژه مجتمع آموزشی  ۱۲ کلاسه شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و پروژه خیر ساز ۶ کلاسه امام علی (ع) بخش زیادی از کمبود فضای آموزشی شهر رفع می شود.

 وی با اشاره به  کمبود شدید فضای آموزشی در شهرگفت:  مدارس شبانه روزی تاج الدینی و رسالت در یک ساختمان، این سینا و نمونه دولتی سردار دلها در یک ساختمان، دبستان شهید مطهری و دبیرستان فاطمیه در یک ساختمان و نیز دبستان‌های خیام و محراب هم دریک ساختمان فعال هستند.لذا در چنین شرایطی شرمنده دانش آموزان و اولیای دبستان دانش خواهیم بود.

شمی خاطر نشان کرد: با اتمام پروژه های یاد شده آموزش و پرورش با برنامه ریزی منطقی و حساب شده به گونه ای عمل می کند  که مطالبه به حق اولیا را پاسخ دهد.

انتهای پیام  

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب