پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:12:49 - چهارشنبه 17 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
همزمان بايادواره 6شهيد ورزشكار شهرستان؛
برگزاری اختتامیه جام مسابقات فوتسال بسیج در رابر
مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج جام سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی، که با شرکت ۱۶۰بازیکن در قالب۱۶ تیم از ۲۳آبان ماه ۱۴۰۰ در سالن تختی این شهرستان آغاز شده بود؛ امشب با معرفی تیم های برتر به کار خود پایان داد.

به گزارش “صبح رابر”؛ یادواره ۶شهید ورزشکار شهرستان همزمان با اختتامیه مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج جام سپهبدشهیدحاج قاسم سلیمانی درشهرستان رابربا حضور معاون تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان و جمعی از مسئولان شهرستان در سالن تختی برگزار شد.

علیرضا خواجه حسنی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در حاشیه این مراسم گفت: برگزاری یادواره ۶شهید ورزشکار شهرستان رابر و همچنین اختتامیه مسابقات جام فوتسال بسیج که قبل از هفته بسیج بین ۱۶تیم از پایگاه های مقاومت شهرستان برگزار شده بود امشب شاهد مراسم فینال این مسابقات و همچنین تجلیل از خانواده های شهدای ورزشکار شهرستان هستیم.

وی هدف از برگزاری اینگونه مسابقات را تقویت روحیه جوانمردی و فتوت خواند و افزود: هدف این است که روح پهلوانی و جوانمردی در بین جوانانمان ترویج پیدا کند.

حجت الاسلام علی علیدادی سلیمانی امام جمعه رابر در این مراسم با اشاره به دو نعمت الهی گفت: نعمت جسم و روح را خداوند در وجود ما قرار داده است ما در قبال این جسم و روح سالم وظیفه ای داریم .

وی ادامه داد: شهید سلیمانی تقویت جسم را با تربیت روح می پروراند لذا ورزشکاران قهرمانان دو دنیا هستند جسم را در خدمت روح قرار دادند جسم ما در خدمت روحمان قرارگیرد همان‌گونه به جسم توجه دارید به روح توجه داشته باشید.

امام جمعه رابر گفت: مادر شهید فرزندش می‌آورند سجده شکر به جا می‌آوردند در راه اسلام ولایت فرزندم را تقدیم کردم این شکر همان شکر زینبی است.

سید اکبرهاشمی، مسئول برگزاری مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج شهرستان رابر نیز گفت: در مجموع رقابت های مسابقات فوتسال پایگاههای مقاومت بسیج جام سپهبدشهید حاج قاسم سلیمانی که به صورت دوره ای در ۳۲دیدار انجام شد.

وی افزود: در پایان این مسابقات، تیم های پایگاه مقاومت حضرت ابوالفضل(علیه السلام)، پایگاه مالک اشتر، شهرداری به ترتیب عناوین اول تا سوم رقابت ها را از آن خود کرده و جام اخلاق به پایگاه مقاومت مسجد صاحب الزمان (عج) اهدا شد.

ازدیگر برنامه های این مراسم اختتامیه جام مسابقات بسیج یادواره شهدای ورزشکار و تجلیل از۶خانواده شهید ورزشکار شهرستان وهمچنین اجرای حرکات نمایشی توسط قهرمان ووشو کشوراستاد داراب خواجه حسنی برگزارشدودرپایان به تیم های اول تا سوم، کاپ قهرمانی به همراه جوایزی اهدا شد.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب