پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

21:59:34 - سه شنبه 23 آذر 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پس از تصویب در مجلس؛
«لایحه رتبه‌بندی معلمان» به شورای نگهبان رفت
مجلس شورای اسلامی لایحه رتبه‌بندی معلمان را پس از ۹ ماه بررسی و کش و قوس‌های فراوان میان صحن مجلس و کمیسیون‌ آموزش، به تصویب رساند و به شورای نگهبان ارسال کرد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجلس شورای اسلامی پس از حدود ۹ ماه با کش و قوس‌های فراوان میان صحن و کمیسیون آموزش و تحقیقات، کلیات و جزئیات لایحه رتبه بندی معلمان را به تصویب رساند و پرونده لایحه مذکور را به شورای نگهبان ارسال کرد.

محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز چهارشنبه ۲۴ آذرماه مجلس شورای اسلامی و پس از اتمام بررسی لایحه نظام رتبه بندی معلمان در مجلس، اظهار داشت: از همه افرادی که با ما همراهی کردند تا بتوانیم بررسی لایحه رتبه بندی معلمان را به سرانجام برسانیم، تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی افزود: همچنین لازم است از تمام نمایندگان به ویژه اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات به جهت زحماتی که در بررسی لایحه بر کشیدند، تشکر کنم. لایحه رتبه بندی معلمان قریب به یک دهه در فراز و نشیب بود اما مجلس یازدهم و دولت سیزدهم توانستند این موضوع را تعیین تکلیف کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: علت اینکه بررسی لایحه رتبه بندی معلمان در مجلس طول کشید، این بود که ما باید جوانب مختلف این لایحه از جمله تأمین بار مالی آن را در نظر می‌گرفتیم.

قالیباف گفت: بررسی لایحه رتبه بندی معلمان نیازمند یک کار تخصصی و دقیق بود و ما سعی کردیم معیشت معلمان، ارتقاء سطح آموزش و شایسته سالاری را در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان مورد توجه قرار دهیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: مهمترین سرمایه‌های این کشور یعنی فرزندان این سرزمین در اختیار معلمان هستند و آینده کشور ما در گرو فعالیت معلمان است و معلمان بر این مسئله واقف باشند که آنان دغدغه اول مجلس شورای اسلامی و مجموعه حاکمیت هستند و ما آنان را مورد توجه قرار می‌دهیم تا بتوانند در تربیت و آموزش فرزندان این سرزمین، با شور و شعف کار خود را انجام دهند.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب