پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:54:41 - چهارشنبه 15 دی 1400
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آیین کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد در زادگاه سردار شهید سلیمانی
به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی ساخت ۴۰۰واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد با مشارکت سپاه، بسیج سازندگی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای قنات ملک زادگاه شهید سلیمانی برگزار شد

به گزارش “صبح رابر”؛ به مناسبت دومین سالگرد شهید سلیمانی آیین کلنگ زنی ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان،مدیرکل کمیته امداد استان، محمود توکلی، مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد،معاون بازسازی ومسکن روستایی اداره کل بنیادمسکن استان، فرماندار رابر، مسئول جهاد سازندگی سپاه ثارالله استان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج رابر، مدیرکمیته امداد رابر ،مدیربنیاد مسکن رابر و جمعی از مسئولین استانی وشهرستانی برگزار شد.
 


محمود توکلی مدیرکل دفتر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد در این آیین با گرامیداشت یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: اگر کمیته امداد بال عاطفی نظام باشد، سپاه سرافراز نیز به عنوان بال انقلابی و اقتدار نظام مطرح است.
 
وی با تقدیر از همکاری سپاه در ساخت مسکن مددجویان افزود: در فاز نخست، ساخت ۴۱۰۰ واحد مسکونی در سطح کشور با مشارکت سپاه انجام و تحویل مددجویان شد و در فاز دوم نیز ۶۵۰۰ واحد در حال احداث است.
 
توکلی با اشاره به آغاز ساخت ۴۰۰ واحد مسکن مددجویی در زادگاه سردار شهید سلیمانی به نیابت از این شهید گرانقدر، خاطرنشان کرد: این ۴۰۰ واحد مسکونی نیز بخشی از فاز سوم مشارکت کمیته امداد با سپاه وبنیادمسکن است که در قالب پروژه ۴۰ هزار واحد مسکونی آغاز شده و در مرحله نخست آن پنج هزار واحد در حال احداث است.


 
مدیرکل تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد کشور با اعلام آمادگی برای افزایش سهمیه استان کرمان از ساخت مسکن مددجویان، تاکید کرد: بی‌شک روح بلند شهید حاج قاسم سلیمانی در هر مکانی که دغدغه محرومان باشد، ناظر و حاضر است.

یحیی صادقی مدیر کل کمیته امداد استان کرمان نیز گفت : یکی از برنامه های کمیته امداد در جهت رفع مشکلات عمده مددجویان بحث مسکن است در همین راستا با برنامه های انجام شده؛ مشارکت همه دستگاه ها در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : طی سنوات گذشته عمده مشکل مسکن مددجویان کمیته امداد در استان کرمان رفع شده که در سه سال اخیر بالغ بر۵ هزار مسکن با مشارکت سازمان مدیریت و برنامه ریزی، بنیاد مستضعفان و۵۲۰واحد با مشارکت سپاه ساخته شده است.

صادقی گفت : این پروژه در واقع از یک طرح ۵ هزار واحدی مشترک است که بیشترین سهمیه به استان کرمان داده شده این ۴۰۰ واحد سهمیه ثابت و نهایی نیست با پیشرفت فیزیکی قابل قبول و مناسب امکان افزایش این سهمیه وجود دارد این ۴۰۰ واحد تا قبل از یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

وی در خصوص مسکن شهری با اشاره به ابلاغ قانون جهش تولید مسکن در دولت سیزدهم گفت: با هماهنگی های انجام شده و اهدای زمین در طرح راه شهرسازی و تامین مسکن رایزنی های خوبی شده امید است تا قبل ازپایان سال ۱۴۰۰مدیریت آن هم شروع و با مشارکت دستگاه ها دغدغه مسکن مرتفع شود.

سرهنگ جواد جلالی مسئول بسیج سازندگی سپاه ثارالله کرمان نیز گفت : به مناسبت ایام شهادت شهید سلیمانی این پروژه ۴۰۰ واحد مسکن مددجویان در روستای قنات ملک برگزار شد.

وی افزود: حداکثر تا اواسط سال آینده با مشارکت دستگاه هاو با همت گروه های جهادی در سراسر استان به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب