پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:38:48 - چهارشنبه 22 تیر 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توزیع ۱۵۰تراکت حجاب در بین مراجعه کنندگان به بیمارستان رابر
زینب یعقوبی، از توزیع ۱۵۰تراکت حجاب در بیمارستان این شهرستان خبر داد.

به گزارش صبح رابر؛ زینب یعقوبی مدیر شبکه و مرکز بهداشت و درمان شهرستان رابر با گرامیداشت هفته حجاب و عفاف در تشریح این خبر گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف ۱۵۰ عدد تراکت عفاف و حجاب بین مراجعه کنندگان بیمارستان این شهرستان در محل داروخانه توزیع شد.
وی افزود: هفته حجاب و عفاف بهانه ایست برای احترام به عفت و پاکدامنی در سطح جامعه، زن مسلمان و متعهد و تحصیل کرده با نماد عفت و پاکدامنی با رعایت حجاب در جامعه نشان می دهد به همگان که اسلام محدودیت نیست و محدودیت ندارد بلکه آزادی عمل بیشتری به زن میدهد.

یعقوبی عنوان کرد: یک زن با رعایت حجاب و پاکدامنی آرامش روحی و روانی و امنیت خاطر بیشتری دارد برای حضور در جامعه، من به عنوان یک پزشک زن، افتخار میکنم که پوشش چادر دارم.

وی با بیان اینکه چادر برای من هرگز محدودیت نداشته و ندارد گفت: برای من آرامش و احترام و عزت آورده است.

یعقوبی چادر را وارث عفت خانم حضرت زهرا (سلام الله علیها) و نشانه اعتقاد و احترام به حضرت زهرا (سلام الله علیها) خواند و تأکید کرد: چادر وارث هیبت خانم حضرت زینب(سلام الله علیها) و نشانه ایستادگی و صبر و مقاومت حضرت زینب (سلام الله علیها)است.

وی، گفت: چادر من وارث قطره قطره خون شهداست، هزاران جوان رعنا و زیبا جان خود رو فدا کردند تا چادر از سر من نیفتد، احترام من به چادر و حجاب نشانه احترام من به شهداست.

انتهای پیام /

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب