پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:14:01 - جمعه 28 اردیبهشت 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
امام‌جمعه رابر:
نمایندگان مجلس فضای بستن شاهرگ‌های فساد را مهیا کنند
خطیب جمعه رابر گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریشه این تبعیض و فساد را که بخشی با قانون‌گذاری و عمل یک نماینده محقق می‌شود این فضا را برای بستن فضای تبعیض و شاهرگ‌های فساد این فضا را مهیا کنند.  

به گزارش صبح رابر؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تبریک
 ولادت باسعادت امام رضا علیه‌السلام گفت: روز سوم خرداد، روز فتح خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی تبریک عرض می‌کنم.
 
 وی ادامه داد: بشر امروز تقریباً در تمام انواع و اقسام جنگ‌ها را تجربه کرده است، جنگ سخت، جنگ سرد، جنگ نرم و اکنون هم جنگ شناختی و ادراکی را تجربه کرده است.
 
 خطیب جمعه رابر عنوان کرد: فتح خرمشهر برای مردم و نظام ما بسیار مبارک و مسرت‌بخش بود به همین نسبت در جنگ شناختی و ادراکی دشمن با اهداف ایجاد اختلال در محاسبات تصمیمات ما درصد پیروزی در جنگ اراده است و دنبال اشغال خرمشهر اراده و عزم ماست.
 
 وی افزود: مقام عظمای ولایت می‌فرماید «راه مقابله با جنگ شناختی، اقتصادی، سیاسی و امنیتی جبهه دشمنان انقلاب اسلامی استمرار راه شهدا عمل به دست آن‌ها یعنی مجاهدت، ایستادگی و مقاومت است.»
 
 خطیب جمعه رابر گفت: جوانان ما با تمسک به راه و منش شهدا و با الگوپذیری از این سیره عملی شهدا به فضل الهی دشمن قسم‌خورده را در جنگ شناختی و ترکیبی شکست خواهند داد و نمی‌گذارند این خرمشهر عزم و اراده جوان و مردم ما به دست دشمن ما اشغال گردد.
 
 وی، با اشاره به انتخابات مجلس دوازدهم و پایان‌یافتن مرحله دوم انتخابات مجلس اظهار کرد: نمایندگان منتخب مجلس را به تلاش مؤمنانه و رفیقانه نه رقیبانه، توصیه می‌کنم، برای انتخاب هیئت‌رئیسه و اعضای رؤسای کمیسیون‌ها واقعیت این است با آغاز شروع به کار مجلس نوبت رفاقت برای خدمت است.
 
 وی یادآور شد: ۱۷۴ نماینده مجلس تازه‌نفس و جدید به بهارستان راه پیدا کردند، اولین و مهم‌ترین وظیفه آن‌ها آشنایی عمیق با قانون اساسی است و عمل به منویات مقام معظم رهبری و آشنایی عمیق با گفتمان امام راحل و کاملاً با گفتمان ولایت آشنا باشد و این مسیر گفتمان ولایت را ادامه دهد.
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی افزود: مردم عزیز ما از تبعیض و فساد در رنج هستند، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ریشه این تبعیض و فساد را که بخشی با قانون‌گذاری و عمل یک نماینده محقق می‌شود این فضا را برای بستن فضای تبعیض و شاهرگ‌های فساد این فضا را مهیا کنند.
 
 خطیب جمعه رابر تصریح کرد: امروز، روز اعتمادسازی به مردم ماست، نمایندگان ما با ورود به مجلس باید اعتماد مردم را جلب کنند اکنون با آغاز مجلس نوبت خدمت به مردم است، نمایندگان همه هم‌وغم خود را برای برطرف‌شدن این مشکلات بگذارند.
 
 وی، با بیان اینکه مدیران اجرایی این شهرستان برای زیرساخت رابر، رایزنی‌های با وزارتخانه‌های مختلف داشتند، ضمن قدردانی از نماینده دولت، معاون رئیس‌جمهور، رئیس سازمان محیط‌زیست و مدیران عامل صنایع مس ملی کشور گفت: مشکل زادگاه شهید سلیمانی جاده رابر – کرمان است با پیگیری و مصوبات خوبی که وزارت راه داده‌اند؛ امیدوارم با پیگیری مجدانه نماینده دولت بتوان به قول‌ها و مصوباتی که امضا کردند آن مصوبات روی کاغذ را روی زمین هم پیاده شود.
 
 حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی سلیمانی، با اشاره به گوشه‌ای از مصوبات سد شهیدان امیر تیموری، تصفیه‌خانه، ساختمان و تجهیزات منطقه برق رابر، تسلیحات مسکن خاطرنشان کرد: امید داریم با اجرایی‌شدن این مصوبات گره‌ای از مشکلات مردم برطرف شود.
 انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب