پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

17:57:11 - جمعه 22 تیر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خطیب جمعه رابر:
بهترین الگو برای دولت چهاردهم دولت شهید خدمت آیت‌الله رئیسی است
خطیب جمعه رابر گفت: بهترین الگو برای دولت چهاردهم دولت شهید رئیسی است که از توان ظرفیت کشور و از تمام توان داخلی کشور برای شکست‌خوردن تحریم حرکت کرد امید را به بدنه جامعه تزریق کرد


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صبح رابر؛ حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی امام‌جمعه رابر ضمن دعوت به رعایت تقوای الهی با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورا حسینی و شهادت امام زین‌العابدین (علیه‌السلام) گفت: طبق سنوات گذشته در زادگاه شهید سلیمانی ۸ محرم‌الحرام پخش زنده عزاداری حسینی از شبکه استانی پخش خواهد شد.

وی افزود: امسال در ۸ محرم این مراسم در حسینیه جامع رابر رأس ساعت ۳:۳۰ دقیقه برگزار می‌شود به نیت شهید حاج‌قاسم و شهدای رابر شرکت کنیم امیدوارم این عزاداری مقبول درگاه احدیت واقع شود.

خطیب جمعه رابر با تبریک به منتخب چهاردهمین دوره ریاست‌جمهوری گفت: انتخابات اخیر ثابت کرد پیروز میدان مردم ایران و حکومت مردم‌سالاری دینی است.

وی، با بیان اینکه مردم قدرشناس ایران اسلامی به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران لبیک گفتند افزود: با شرکت ۴۹.۸ درصدی آحاد مردم ایران اسلامی نشان دادند ترفند معاندان و رسانه‌های ضدانقلاب شکست‌خورده است نقطه اوج این حماسه را ایرانیان خارج کشور خلق کردند.

خطیب جمعه رابر عنوان کرد: دشمنان هر چه سعی کردند با تهدید و تحریم و فشار اقتصادی و سیاسی یاس و ناامیدی را در مردم ایجاد کنند و مردم را به کشور و آینده کشور بی‌تفاوت کنند اما مردم انقلابی و دشمن‌شناس ایران اسلامی به ندای رهبر حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفتند و بار دیگر ترفند و توطئه‌های ویروس‌های خارجی و داخلی را ناکام گذاشتند.

وی، تصریح کرد: از منتخب مردم انتظار می‌رود در جهت تقویت همدلی با تمام جریان‌های سیاسی بهره‌گیری از تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌ها بکوشد رقابت‌های انتخاباتی با راهکارهای اجرایی تبدیل کند دیگر آغاز چهار سال خدمت جهادی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی گفت: منتخب مردم باید بداند بر صندلی جلوس می‌کند که در سه سال اخیر رئیس‌جمهور شهید ما آیت‌الله رئیس بر آن نشست؛ اما لحظه‌ای به آن صندلی دل‌نبستن و بر آن قرار نگرفت او بی‌قرار مردم بود.

وی افزود: شهید خدمت آیت‌الله رئیسی الگویی از یک دولت انقلابی بر جای گذاشت توقع این است منتخب مردم، رئیس‌جمهور دوره چهاردهم هم با الگوگیری از شهید رئیس‌جمهور همان مسیر و منش باقدرت ادامه دهد.
 
  خطیب جمعه رابر با بیان اینکه دولت چهاردهم به‌زودی کار خود را آغاز خواهد کرد مهم‌ترین مأموریت دولت چهاردهم چیست گفت: نظام مقدس اسلامی امروز با توطئه جنگ ترکیبی ویروس‌های خارجی و داخلی روبروست می‌دانید کشور به یک جنگ همه‌جانبه با تمام قوا ابزار مهم تحریم و تحلیف روبروست.
 
  وی عنوان کرد: تحریم یعنی اقتصادی ملی و معیشت مردم را مورد حمله قرار داده است تحلیف هم نشاط، تحرک و امید مردم را هدف قرار داده است دشمن ما با این دو لبه قیچی نظام مقدس اسلام، ایران اسلامی را مورد تهاجم قرار داده است.
 
  خطیب جمعه رابر گفت: از رئیس‌جمهور منتخب انتظار می‌رود در بحث تحریم و تحلیف همان حرکت شهید آیت‌الله رئیسی در سه سال خدمت دولت سیزدهم پیش گرفت با همان حرکت و شتاب حرکت کند.
 
  وی تأکید کرد: بهترین الگو برای دولت چهاردهم دولت شهید رئیسی است که از توان ظرفیت کشور و از تمام توان داخلی کشور برای شکست‌خوردن تحریم حرکت کرد امید را به بدنه جامعه تزریق کرد.
 
  خطیب جمعه رابر اظهار کرد: دولت چهاردهم باید این نشاط، این حرکت و این امید و همه توان معطوف به ظرفیت داخلی کشور تا بتوانیم باقدرت توطئه‌های دشمنان قسم‌خورده این نظام را ناکام بگذاریم.
 
  وی با قدردانی از مردم بصیر و آگاه شهرستان رابر ادامه داد: رتبه بالای مشارکت در انتخابات دوره چهاردهم ریاست‌جمهوری متعلق به مردم رابر بود وقتی در ما بین ۲۵ شهرستان استان کرمان با ۷۵ درصد بالاترین مشارکت را به خود اختصاص می‌دهد باید از این حضور، فهم و بصیرت شما تشکر کرد البته در دوره سیزدهم ریاست‌جمهوری هم با ۹۰ درصد مشارکت پای صندوق‌های رأی حضور پیدا کردید شأن زادگاه شهید سلیمانی این شهرستان شهید داده همین است.
 
  حجت‌الاسلام و المسلمین علی علیدادی‌سلیمانی گفت: امیدوارم با این بصیرت، منش و آگاهی در همه صحنه‌ها نظام مقدس اسلامی مثل گذشته بااقتدار حرکت کنید شأن زادگاه شهید سلیمانی را شما به‌خوبی می‌فهمید و رعایت کردید .
 
 
  وی، همچنین از حضور دکتر سلاجقه معاون رئیس‌جمهور و حجت‌الاسلام و المسلمین امان‌الله علیمرادی نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب