پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:39:16 - جمعه 27 مهر 1403
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
شهید یحیی سنوار یک مبارز واقعی بود
نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت:دنیا شاهد بود که برخلاف جوسازی رسانه‌های عبری و غربی، شهید «یحیی سنوار» نه در تونل‌های زیرزمینی بود و نه در کاخ، بلکه یک مبارز واقعی بود که با لباس رزم در خط مقدم مردانه برای مردم کشورش، آزادی فلسطین از چنگ اشغالگران صهیونیست جنگید و باارزش‌ترین دارایی خود را فدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ یاسر سلیمانی نماینده مردم شهرستانهای بافت، رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت مظلومانه شهید «یحیی سنوار»گفت: شهادت پرافتخار برادر مجاهد و اسطوره مقاومت اسلامی فلسطین، یحیی سنوار رئیس‌دفتر سیاسی حماس که سال‌ها عمر پر برکت خود را در اسارت و مبارزه با رژیم اشغالگر صهیونیستی صرف نمود و تا آخرین لحظات عمر شریف در دفاع از آرمان فلسطین و مبارزه با ظلم و ستم کوشید و حماسه‌های قهرمانانه آفرید و همچنین نقش‌برجسته‌ای در عملیات طوفان الاقصی داشت موجب تأسف و تألم خاطر شد.
وی افزود: دنیا شاهد بود که برخلاف جوسازی رسانه‌های عبری و غربی، شهید «یحیی سنوار» نه در تونل‌های زیرزمینی بود و نه در کاخ، بلکه یک مبارز واقعی بود که با لباس رزم در خط مقدم مردانه برای مردم کشورش، آزادی فلسطین از چنگ اشغالگران صهیونیست جنگید و باارزش‌ترین دارایی خود را فدا کرد.

سلیمانی ادامه راه آن شهید والامقام را پیروزی ملت فلسطین و آزادی قدس شریف برشمرد و عنوان کرد: تروریست‌های صهیونیست بدانند شهادت آن عزیز روح تازه‌ای به ملت فلسطین می‌بخشد و جریان مقاومت فلسطینی را قدرتمندتر و مصمم‌تر از گذشته خواهد ساخت.

وی، با تسلیت شهادت این مجاهد برجسته به خانواده وی، جنبش حماس، تمام گروه‌ها و مبارزان مقاومت و مردم مقاوم فلسطین گفت: خداوند منان برای تمام فرماندهان جبهه مقاومت، خانواده و بازماندگان آن شهید صبر و اجر مسئلت کرد.

انتهای خبر/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب