پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

14:18:00 - یکشنبه 12 دی 1395
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
طناب دار،پایان کارشرور معروف جنوب کرمان
«الف. ج» یکی دیگر از اشرار مشهور جنوب استان کرمان به جرم افساد فی الارض و محاربه به اعدام محکوم شد.

به گزارش “صبح رابر“؛ به نقل از ”رودبار ما“؛ (الف-ج)قاچاقچی خطرناک جنوب کرمان، پس از ٢٠‌سال تبهکاری‌های وحشتناک درنهایت سرانجام با دستور قضائی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبار جنوب و با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان در مخفی‌گاه خود در ارتفاعات جبالبارز شناسایی سحرگاه جمعه ٢١ خرداد به شرارت‌های متعدد این شرور پایان داده شد و متهم در چنگال قانون گرفتار شد.

این مرد شرور در مدت این ٢٠‌سال از تجاوز و قتل گرفته تا قاچاق موادمخدر و اخاذی را در پرونده مجرمانه خود ثبت کرده است. او که در آخرین تبهکاری خود، دست به گروگانگیری خطرناکی زده بود، تحت تعقیب جدی ماموران قرار گرفت و بازداشت شد.

پرونده این پرونده این شرور و همدستانش به صورت ویژه و خارج از نوبت در شعبه اول بازپرسی دادسرای رودبار جنوب درحال رسیدگی قرار گرفت.

احمد قربانی رئیس دادگاه انقلاب کرمان از صدور حکم اعدام این شرور معروف جنوب کرمان خبر داد و گفت: این شرور طی سال‌های متمادی موجب ایجاد رعب، وحشت و ناامنی در بین مردم  جنوب استان کرمان شده بود.

قربانی بیان کرد: این شرور به اتهام محاربه و افساد فی الارض مورد محاکمه قرار گرفت و پس از اتمام دادرسی در مورد اتهامات وی حکم اعدام صادر شده است.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان تصریح کرد: این شرور جرائمی از قبیل قتل عمدی، سرقت، راهبندان، گروگانگیری اخاذی که تمام این جرائم به وسیله اسلحه جنگی کلاشینکف صورت گرفته است در پرونده سیاه خود دارد.

وی اعلام کرد: باند شرور مذکور در سال ۱۳۹۴ در حالی که چهار گروگان را در کوه‌های اطراف جیرفت نگهداری می‌کردند، مورد شناسایی ماموران اداره کل اطلاعات استان کرمان قرار گرفته و پس از درگیر شدن با ماموران و کشته شدن یکی از اعضای باند، چهار گروگان آزاد و مجرم  و سایر اعضای باند متواری شده بودند.

رئیس دادگاه انقلاب کرمان خاطرنشان کرد: در عملیات دستگیری مجرم مقداری  سلاح و مهمات و سایر تجهیزات کشف و ضبط شده است.

وی گفت: این شرور علاوه بر اینکه خود موجب ناامنی، رعب و وحشت در جامعه بود، اقدام به نگهداری گروگان برای دیگران هم می‌کرد به این صورت که سایر اشرار و قاچاقچیان که اختلاف حساب با مشتریان خود داشتند به منظور تسویه حساب و اخاذی افرادی را گروگان گرفته و برای نگهداری تحویل شرور مذکور می‌دادند و پس از تسویه حساب گروگان‌ها را آزاد می‌کردند.

بر اساس این گزارش، این حکم طی ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل فرجام‌خواهی در دیوان عالی کشور است و چنانچه حکم صادره قطعی شود، پرونده برای اجرا به دادسرای عمومی و انقلاب کرمان ارسال می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب