پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:53:58 - شنبه 23 شهریور 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دولت نباید با رفتار خود دشمن را تقویت کند
به گزارش ” صبح رابر” محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه ی مجلس ” بوتیا ” در رابطه با حضور دولتی ها در شبکه ی اجتماعی فیس بوک اظهار داشت : با توجه به اسنادی که اخیرا از رابطه این شبکه با سازمان های جاسوسی منتشر […]

به گزارش ” صبح رابر” محمد اسماعیل سعیدی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار حوزه ی مجلس ” بوتیا ” در رابطه با حضور دولتی ها در شبکه ی اجتماعی فیس بوک اظهار داشت : با توجه به اسنادی که اخیرا از رابطه این شبکه با سازمان های جاسوسی منتشر شده است نباید در آنها عضو شد.

نماینده ی مردم تبریز با اشاره  به فیلتر بودن و غیر قانونی بدون استفاده از این سایت در داخل ایران گفت: با توجه به اهداف این سایت ها و مسائلی که مشخص است نبایستی اینها تقویت شوند.

وی با بیان این که به هر حال فضای مجازی یک جاده دوطرفه است ادامه داد:  زمانی که از یک طرف می آیند باید از طرف دیگر باید پاسخ لازم را داشته باشیم.

سعیدی افزود: ما نباید رفتاری از خود نشان دهیم که موجب تقویت چهار چوب هایی بشود که دشمن برای ما تنظیم کرده است.

وی در رابطه با تصاویر منتشر شده در همین شبکه ی اجتماعی از پوشش نامناسب نتیجه ی حضرت امام و در تضاد بودن این نوع رفتارها با آرمانهای امام راحل تاکید کرد: اینها مسائلی است که کهنه شده ؛ برخی افراد هرکاری که از دستشان بر می آمده برای تغییر دادن و تضعیف آرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی انجام دادند.

سعیدی با بیان این که کارهای سخیف و دور از شان به هرحال جزو برنامه های کاری دشمن بوده است، ادامه داد: و.لی اینها باعث نشد که به  آرمانهای حضرت امام خدشه وارد بشود و بلکه با حضور مردمی این آرمانها تقویت هم شده اند.

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب