پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

2:52:50 - چهارشنبه 25 آبان 1401
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج مطرح کرد؛
رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در راستای ایجاد شبکه تخصصی مردم پایه در فضای مجازی است / حمایت از تیم‌های برتر و توانمند برای تبدیل آنها به شرکت‌ها و گروه‌های دانش بنیان
مسلم معین گفت: یکی از وظایف شبکه تخصصی مردم پایه برای فعالیت در حوزه فضای مجازی ایجاد نهضت تولید محتواست. بخشی از این رویداد ۴۸ ساعته نیز برای ایجاد انرژی و توان اولیه برای شکل گیری نهضت تولید محتواست.

به گزارش صبح رابر؛ به نقل از راه دانا، مسلم معین مسئول سازمان فضای مجازی بسیج، در مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ خطاب به تیم‌های حاضر به عنوان نقش آفرینان اصلی رویداد تولید محتوای دیجیتال از فلسفه برگزاری این رویداد گفت و عنوان کرد: بعد از بررسی سبد نظام مسائل فضای مجازی کشور از منظر کارشناسی و فنی و همینطور از منظر رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسیدیم که یکی از آن مسائلی که امروز ضعف آن احساس می‌شود؛ بحث ایجاد یک شبکه تخصصی مردم پایه برای فعالیت در حوزه فضای مجازی در زمینه‌های مختلف است.

معین در ادامه گفت: یکی از وظایف این شبکه تخصصی ایجاد نهضت تولید محتواست. بخشی از این رویداد ۴۸ ساعته نیز برای ایجاد انرژی و توان اولیه برای شکل گیری نهضت تولید محتواست.

وی افزود: تیم‌های حاضر در این رویداد متخصصین حوزه پویانمایی و نرم افزار و اپلیکیشن و بازی‌های رایانه‌ای هستند. استعدا‌های کشور که فرصت بروز و نمود در صحنه‌ها و عرصه‌های دیگر نداشتند، در این رویداد تیم‌ها و استعداد‌های برتر و ایده‌های برتر فضای خود را به نمایش می‌گذارند و ان شاء الله برترین‌های این‌ها از سراسر کشور شناسایی می‌شود و داورانی که در این رقابت حضور دارند ایده پردازی می‌کنند و ایده‌های برتر شناسایی و انتخاب می‌شود و برترین‌های شرکت کننده نیز در رویداد نهایی در پایتخت ایده‌ها را دنبال می‌کنند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در بخش دیگری از سخنان خود مطرح کرد: یکی از اتفاقات متفاوت این رویداد سوژه‌های حوزه تولید بازی و نرم افزار از سوژه‌های مشترک ملی است و البته بخش پویانمایی نیز مختص استان هاست و امیدواریم بتوانیم ایده‌های برتر را در رویداد نهایی به نتیجه و سرانجام برسانیم و نهضت تولید محتوا علاوه بر شناسایی استعداد‌ها در بحث سرمایه گذاری و تجاری سازی ایده‌ها نیز ان شاء الله پیش رود.

معین عنوان کرد: جشنواره نهایی تولید محتوای بسیج ان شاءالله آخر آذرماه با یک جمع باشکوهی از فعالان فضای مجازی کشور برگزار خواهد شد و برترین حوزه‌ها نیز انتخاب می‌شوند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج اظهار داشت: اکثر حاضرین در این رویداد از خواهران متخصص در حوزه تولید محتواست که بسیار قابل تقدیر است و این نشان می‌دهد که جمهوری اسلامی عرصه بروز و ظهور بانوان توانمند در حوزه‌های مختلف است.

معین در بخش دیگری از سخنان خود به فضاسازی‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اشاره بیان کرد: اخیرا عده‌ای با انتشار برخی پست‌ها در اینستاگرام می‌خواهند القا کنند که حال مردم ایران خوب نیست و پویشی را هم با عنوان غم اجباری برای مردم راه انداخته اند، در حالی که طبق خود آمار‌های خود سازمان‌های جهانی مردم ایران در همه ابعاد از جمله امید به زندگی و نشاط و شادی از باقی کشور‌ها جلوتر هستند.

وی با اشاره به جنگ ۵۳ میلیون دلاری دشمن علیه ملت ایران طی ۵۰ روز اخیر عنوان کرد: طی تمام سلبریتی‌ها و تمام سکو‌های رسانه‌های خارجی و تمان توان سیاسی وزارت خارجه کشور‌های مختلف دست به دست هم دادند تا مردم ایران را در مقابل کشورشان قرار دهند و به سمت تکه تکه شدن ایران یکپارچه که خون هزاران شهید به پای آن ریخته شده، بکشانند، اما موفق نشده اند به این دلیل که مردم ایران در حوزه‌های مختلف با صلابت و با قدرت ایستاده اند و برای خادمان و حافظان امنیت خود جانشان را هم می‌دهند و اساسا این‌ها از دل مردم برآمده اند و جدایی از همدیگر ندارند.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان ابراز کرد: این وعده را می‌دهیم که با همکاری سازمان بسیج از ایده‌ها و سوژه‌های خوب و تیم‌های توانمند این حوزه حمایت کنیم و برای تبدیل این تیم‌ها به شرکت‌ها و گروه‌های دانش بنیان خوداتکا و خودکفا و درآمد زا که در زیست بوم کسب و کار فضای مجازی فعالیت می‌کنند ان شاءالله تمام پشتیبانی‌های لازم را بکار خواهیم بست.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب