پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

15:46:39 - چهارشنبه 29 آبان 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
وزیر امور خارجه فرانسه بخش نظرات فیس بوک خود را بست
وزیر امور خارجه ی فرانسه در آستان هی دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ نظر گذاشتن در صفحه ی فیس بوک خود را برای برخی کاربران ایرانی بست این اتفاق در پی هجمه ی ایرانیان صفحه ی وی صورت گرفت.   به گزارش” صبح رابر” به نقل از  گروه فضای مجازی ” بوتیا […]

وزیر امور خارجه ی فرانسه در آستان هی دور جدید مذاکرات هسته ای ایران و ۱+۵ نظر گذاشتن در صفحه ی فیس بوک خود را برای برخی کاربران ایرانی بست این اتفاق در پی هجمه ی ایرانیان صفحه ی وی صورت گرفت.

 

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  گروه فضای مجازی ” بوتیا ” بعد از هجمه ی ایرانیان به صفحه ی شخصی لوران فابیوس به دلیل کارشکنی های وی در مذاکرات ژنو ، وی در آستانه ی دور جدید مذاکرات اعلام نظر را برای برخی از کاربران ایرانی که انتقادهای تندی از وی کرده اند را  بسته است.

04

 

این اقدام فابیوس نشان دهنده ی ترس و عدم شجاعت وی و وسئولان غربی با رویارویی با واقعیات و نظرات مردم ایران در رابطه با خودشان دارد.

 

ایرانیان حاظر در فیس بوک با اعلام نظرات خود و انتقاد از فابیوس وی را دسشت نشانده ی اسرائیل و عربستان دانسته بودند و از وی خواسته بودند که به صورت عاقلانه تصمیم گیری کرده و مذاکرات را به چالش نکشد.

 

این پیامها به سه زبان فارسی ، انگلیسی و فرانسوی منتشر شده بود و تعداد پیامهای فارسی به حدی بود که صفحه ی شخصی وی به فارسی تبدیل شده بود.

 

انتهای پیام / اختصاصی بوتیا / نورا ش

 

در اینباره بخوانید :

هجمه ی ایرانیان به فیس بوک فابیوس

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب