پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

10:59:06 - دوشنبه 4 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
چفیه‌های بسیج هدیه ارزشمند ملی پوشان بود
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: چفیه‌هایی که ملی پوشان هنگام ورود به ایران به گردن انداختند هدیه ارزشمند یک بسیجی بود. به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست اولین جام قهرمانی ایران بین قاره‌ای را برای فوتبال و ورزش ایران به ارمغان […]

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران گفت: چفیه‌هایی که ملی پوشان هنگام ورود به ایران به گردن انداختند هدیه ارزشمند یک بسیجی بود.

به گزارش ” صبح رابر” به نقل از خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی دانا تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست اولین جام قهرمانی ایران بین قاره‌ای را برای فوتبال و ورزش ایران به ارمغان بیاورد. عباس هاشم‌پور مربی ایرانی کادر فنی تیم ملی در این زمینه به دانا گفت: خوشحالیم که توانستیم دل ایران را شاد کنیم و باعث غرور و افتخار ایرانیان در سراسر جهان شویم.

وی در مورد اینکه چرا پرچم ایران در مراسم اهدای جام قهرمانی جمع آوری شد و آیا این مسئله از شیطنت اماراتی‌ها بود، گفت: خیر اماراتی‌ها چنین جسارتی نداشتند که بخواهند مانع از نمایش پرچم ایران روی سکوی قهرمانی شوند. بلکه بعد از نمایش پرچم نماینده  اسپانسرنیگ فیفا به این مسئله ایراد گرفت و گفت پرچم شما مانع از نمایش اسپانسرینگ ما شده است. به هر حال فیفا خوشحال می‌شد تیمی مثل برزیل و یا روسیه قهرمان شود چون از نظر مالی و تبلیغاتی این مسئله به سود آنها بود اما ما توانستیم به موفقیت برسیم و خودمان را به تمام قدرت‌های جهانی تحمیل کردیم.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد چفیه‌ای که بر گردن ملی پوشان هنگام ورود به ایران داشتند، گفت: به مناسبت هفته بسیج یکی از مسئولان بسیجی این چفیه‌ها را هنگام ورود به ما هدیه داد و ما هم این هدیه ارزشمند را بر گردن انداختیم و خوشحالیم که چنین اتفاقی رخ داد.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب