پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

20:43:25 - چهارشنبه 20 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یا خدا یا طاغوت ؟
به گزارش ” صبح رابر“ولایت فقیه از نگاه امام (قدس سره):به حرف های آنها یی که بر خلاف مسیر اسلام هستند و خودشان را روشنگر حساب می کنند و می خواهند ولایت  فقیه را قبول نکنند ، گوش ندهید .اگر چنانچه فقیه در کار نباشد، ولایت فقیه در کار نباشد ، طاغوت است . یا […]

به گزارش ” صبح رابر“ولایت فقیه از نگاه امام (قدس سره):به حرف های آنها یی که بر خلاف مسیر اسلام هستند و خودشان را روشنگر حساب می کنند و می خواهند ولایت  فقیه را قبول نکنند ، گوش ندهید .اگر چنانچه فقیه در کار نباشد، ولایت فقیه در کار نباشد ، طاغوت است . یا خدا یا طاغوت . یا خدا یا طاغوت . اگر به امر خدا نباشد ، رئیس جمهور با نصب فقیه نباشد ، غیر مشروع است وقتی غیر مشروع شد طاغوت است اطاعت او اطاعت طاغوت است. وارد  شدن در حوزه او وارد شدن در حوزه طاغوت است .

طاغوت وقتی از بین می رود که به امر خدای تبارک و تعالی یک کسی نصب بشود . شما نترسید از این چهار نفر آدمی که نمی فهمد اسلام چه است ، نمی فهمند فقیه , چه است ، نمی فهمند ولایت فقیه یعنی چه . آنها خیال می کنند که یک فاجعه به جامعه است.

آنها اسلام را فاجعه می دانند نه ولایت فقیه را . آنها اسلام را فاجعه می دانند ، ولایت فقیه فاجعه نیست ، ولایت فقیه تبع اسلام است .(صحیفه نور ج ۹ ص ۲۵۱)

منبع :وبلاگ دیار سر سبز رابر

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب