پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:40:36 - سه شنبه 26 آذر 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
خوراکی‌ که مراقب مادران “افسرده” است
تنها خوراکی‌ که می‌تواند پس از زایمان افراد را از “افسردگی” نجات دهد ماهی قزل آلا است. به گزارش” صبح رابر” به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب سجادی متخصص زنان و زایمان گفت: مادرانی که به تازگی باردار‌شده‌اند، باید از مواد بسیار غنی و مفید استفاده کنند در واقع ۱۲ مواد مغذی است که آنها […]

تنها خوراکی‌ که می‌تواند پس از زایمان افراد را از “افسردگی” نجات دهد ماهی قزل آلا است.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از باشگاه خبرنگاران، حبیب سجادی متخصص زنان و زایمان گفت: مادرانی که به تازگی باردار‌شده‌اند، باید از مواد بسیار غنی و مفید استفاده کنند در واقع ۱۲ مواد مغذی است که آنها باید در دوران” بارداری” استفاده کنند این مواد عبارتند از : ماهی قزل آلا، محصولات لبنی کم چرب، زغال لخته، برنج قهوه‌ای، تخم مرغ، سبزیجات برگ دار و از همه مهم‌تر آب است که می‌تواند بدن را عاری از هر گونه املاح مغذی کند.

وی افزود: کمبود آب یکی از عوامل تخلیه‌ی انرژی است، بویژه مادرانی که به کودک خود شیر می‌دهند بیشتر مستعد خشکی آب بدن هستند.

وی اذعان داشت: در زمان بارداری از مایعات کافئین دار مانند چای قهوه استفاده نشود زیرا کافئین در شیر مادر نفوذ کرده و باعث می‌شود کودک کج خلقی کند و خواب بدی داشته باشد، بنابراین آب و انواع آبمیوه‌های طبیعی در زمان بارداری برای مادر و جنین توصیه می‌شود.

انتهای پیام/

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب