پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:44:31 - جمعه 20 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نماز جمعه رابرباعطر دل انگیز شهادت متبرک شد.+عکس
به گزارش ” صبح رابر“امروز نماز جمعه فضای شهرستان رابر  باعطر شهیدناجا یاسر افضلی  عطرآگین شد مراسم تشییع و تدفین شهید یاسر افضلی  دررابر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) برگزار شد . شهید یاسر افضلی در مدت سه ماه در کادر نیرویی انتطامی منطقه قلعه گنج خدمت می کرد که چهارشنبه شب ساعت […]

به گزارش ” صبح رابرامروز نماز جمعه فضای شهرستان رابر  باعطر شهیدناجا یاسر افضلی  عطرآگین شد مراسم تشییع و تدفین شهید یاسر افضلی  دررابر همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) برگزار شد .

شهید یاسر افضلی در مدت سه ماه در کادر نیرویی انتطامی منطقه قلعه گنج خدمت می کرد که چهارشنبه شب ساعت  ۱۲درحین ماموریت تصادف کردو در سن ۲۵ سالگی به دیار حق شتافت. امنیت امروز جامعه مرهون تلاش های شبانه روزی و خداپسندانه نیروی انتظامی است . این شهید در روز جمعه، متعلق به امام زمان(عج)، روز شهادت پدر بزرگوار حضرت، روز به امامت رسیدن حضرت و در روستای شهید پرور گنجان دفن شد. مراسم تشییع این شهید در روز جمعه ۲۰دیماه ، بعد از نمازجمعه و ادای نماز از جلوی حسینیه جامع رابرآغاز شد و این مراسم با نوای سنج و دمام همراه بود پس از آن گروه موزیک نیروی انتظامی ، مارش کربلا را به معنی آغاز رسمی مراسم نواختند، پس از رسیدن به میدان معلم ، پیکر پاک شهید به سمت گنجان  حرکت کرد.و در آرامگاه ابدیش در جوار شهدای گنجان به خاک سپرده شد .

تصاویری از مراسم تشییع شهید یاسر افضلی

Comments are closed.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب