صداپیچ «خطرناک » حادثه ننیز چشمانتظار تدبیر مسئولان
رابر در سوگ علمدارکربلا
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
مراسم شام غریبان در حسینیه جامع رابر
همایش شیرخوارگان حسینی در حسینیه دیوران
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «صبح رابر»؛ گردهمایی دبیران اجرایی و علمی قطبهای کشوری پژوهشسراهای دانشآموزی با میزبانی قطب کشوری زیستفناوری اداره آموزشوپرورش منطقه ۱۰ تهران، در محل کانون سلمان فارسی برگزار شد.
در این نشست، رفیعی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزشوپرورش، رئیس اداره امور پژوهشسراهای دانشآموزی، مهندس لیثی، کارشناس مسئولان دفتر امور پژوهشسراهای دانشآموزی وزارت آموزشوپرورش مهندس شمس – خانم علیزاده نیز حضور یافتند و ضمن قدردانی از تلاشهای انجامشده، نکاتی ارزشمند را بیان کردند.
در این گردهمایی، از هر قطب کشوری دو نماینده شامل دبیر اجرایی (کارشناس امور پژوهشسراهای دانشآموزی اداره کل استان) و دبیر علمی قطب حضور داشتند که دکتر “کرامت برموز” مدیر پژوهشسرای دانشآموزی امام صادق علیهالسلام شهرستان رابر و دبیر قطب کشوری گیاهان دارویی و طب سنتی حضور داشتند.
در بخش سخنرانی، دکتر رفیعی با اشاره به جایگاه مهم مدارس و پژوهشسراها در شکلدهی آیندهی کشور، گفت: «مدرسه، کانون خلق آینده است؛ جایی که رؤیاها ساخته و پرورش مییابند. در پژوهشسرا باید افقهای بلند فکری و ایدههای نو داشته باشیم.»
این گردهمایی باهدف همافزایی، تبادل تجربیات و برنامهریزی برای توسعه فعالیتهای قطبهایی کشوری پژوهشسراهای دانشآموزی در سطح کشور برگزار شد.
در این نشست، رفیعی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه وزارت آموزشوپرورش، رئیس اداره امور پژوهشسراهای دانشآموزی، مهندس لیثی، کارشناس مسئولان دفتر امور پژوهشسراهای دانشآموزی وزارت آموزشوپرورش مهندس شمس – خانم علیزاده نیز حضور یافتند و ضمن قدردانی از تلاشهای انجامشده، نکاتی ارزشمند را بیان کردند.
در این گردهمایی، از هر قطب کشوری دو نماینده شامل دبیر اجرایی (کارشناس امور پژوهشسراهای دانشآموزی اداره کل استان) و دبیر علمی قطب حضور داشتند که دکتر “کرامت برموز” مدیر پژوهشسرای دانشآموزی امام صادق علیهالسلام شهرستان رابر و دبیر قطب کشوری گیاهان دارویی و طب سنتی حضور داشتند.
در بخش سخنرانی، دکتر رفیعی با اشاره به جایگاه مهم مدارس و پژوهشسراها در شکلدهی آیندهی کشور، گفت: «مدرسه، کانون خلق آینده است؛ جایی که رؤیاها ساخته و پرورش مییابند. در پژوهشسرا باید افقهای بلند فکری و ایدههای نو داشته باشیم.»
این گردهمایی باهدف همافزایی، تبادل تجربیات و برنامهریزی برای توسعه فعالیتهای قطبهایی کشوری پژوهشسراهای دانشآموزی در سطح کشور برگزار شد.




انتهای خبر/









