پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:31:15 - دوشنبه 30 دی 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازرسان آژانس جاسوسان حرفه ای هستند
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازرسانی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌آیند، جاسوسان حرفه‌ای اسرائیل و آمریکا هستند. به گزارش “صبح رابر” جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات هسته ای، گفت: آقای ظریف در مجمع جامعه مدرسین در شهر قم، اظهار داشته است که تفاهم […]

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بازرسانی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌آیند، جاسوسان حرفه‌ای اسرائیل و آمریکا هستند.

به گزارش “صبح رابر” جواد کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در خصوص مذاکرات هسته ای، گفت: آقای ظریف در مجمع جامعه مدرسین در شهر قم، اظهار داشته است که تفاهم نامه ژنو را آمریکایی ها نوشتند و ما فقط امضا کرده ایم.

image13435

وی افزود: ظریف در دیدار با آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد گفته است که اگر کسی از تفاهم نامه ژنو صد اشکال بگیرد، بنده هزارو صد اشکال خواهم گرفت.

صالحی تفاهم نامه ژنو را فوق پروتکل الحاقی دانست

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به صحبتهای اخیر صالحی، رئیس سازمان انرژی اتمی در کمیسیون امنیت ملی خاطر نشان کرد: در کمیسیون امنیت ملی ایشان تفاهم نامه ژنو را فوق پروتکل الحاقی دانستند و خواهان تصویب پروتکل الحاقی در مجلس شورای اسلامی شدند.

نماینده مردم مشهد و کلات تصریح کرد: جلسات کارشناسی در مورد تفاهم نامه نهایی ژنو زیر نظر شورای عالی امنیت ملی انجام خواهد شد و تیم مذاکره کننده متشکل از نیروهای وزارت امورخارجه و در صدر آن آقای ظریف است.

 

 طرح های مجلس برای حمایت از برنامه های هسته ای 

کریمی خاطر نشان کرد: دو طرح جامع در خصوص برنامه های هسته ای در مجلس شورای اسلامی با امضای نمایندگان در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص این دو طرح گفت: در یکی از طرح ها تعطیل نشدن راکتور اراک و نصب سانتریفیوژ های نسل دوم دیده شده است و طرح دوم در خصوص افزایش درصد غنی سازی اورانیوم از ۲۰درصد به ۶۰درصد است.

 بازرسان آژانس جاسوسان حرفه ای هستند

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه بازرسانی که از سوی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی می‌آیند، جاسوسان حرفه‌ای اسرائیل و آمریکا هستند، گفت: کارشناسان فنی سازمان انرژی اتمی ایران را در جلسات هسته‌ای ژنو راه نداده‌اند.

وی ادامه داد: برخی در سال ۸۸ آدرس آزمایشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های حساس ما را به گروه‌هایی دادند و آنها رفتند و این مراکز را آتش زدند.

وزارت کار و آموزش و پرورش، نقطه تجمع اصلاح طلبان

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت کار و آموزش و پرورش به نقطه تجمع تیم‌های اصلاح‌طلب تبدیل شده است، تصریح کرد: از تکرار اتفاقات مجلس ششم نگران هستیم و برنامه اصلی اصلاح‌طلبان گرفتن مجلس است.

کریمی قدوسی یادآور شد: دولت یازدهم باید حاشیه های سنگین را از خود دور کند تا به اهداف در نظر گرفته شده، برسد.

منبع:دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب