پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

16:24:41 - سه شنبه 1 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
برای دریافت سبد کالا نیازی به ثبت‌نام در هیچ سامانه‌ای نیست
در پی ارسال پیامک‌هایی مانند « کد ملی را به شماره‌ی ۳۰۰۰۰۰ پیامک کنید»؛ روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: برای دریافت سبد کالا نیازی به ثبت‌نام در هیچ سامانه‌ای نیست. به گزارش”صبح رابر”بنابراین گزارش توزیع کالاهای سبد از سوی دولت، کاملا رایگان است و نیاز به ثبت‌نام و یا […]

در پی ارسال پیامک‌هایی مانند « کد ملی را به شماره‌ی ۳۰۰۰۰۰ پیامک کنید»؛ روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: برای دریافت سبد کالا نیازی به ثبت‌نام در هیچ سامانه‌ای نیست.

به گزارش”صبح رابر”بنابراین گزارش توزیع کالاهای سبد از سوی دولت، کاملا رایگان است و نیاز به ثبت‌نام و یا پرداخت هیچ‌گونه وجهی نیست. این گزارش حاکی است اخیرا عده‌ای سودجو و فرصت‌طلب در کشور از طریق فریب افکار عمومی و تبلیغات محیطی و مجازی به دروغ به ثبت‌نام افراد برای دریافت سبد کالای رایگان اقدام کرده و در بعضی از موارد، وجوهی را برای تحویل کالا دریافت کرده‌اند.

روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان تصریح کرد: باتوجه به این‌که اعطای سبد کالای رایگان از سوی دولت از طریق سیستم‌ هدفمندی یارانه‌ها انجام می‌شود و اطلاعات همه‌ی مردم در این سیستم موجود است؛ بنابراین نیازی به ثبت‌نام مجدد و یا پرداخت وجه نیست.

منبع: کرنا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب