پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:39:08 - دوشنبه 21 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
لحظه شماری ایرانی‌ها برای خلق حماسه‌ای دیگر
سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مناسبت بی بدیل و منحصر به فردی است که می توان آن را به عنوان یک معیار و شاخص برای ملت ایران در میزان پایبندی و استواری بر اصول انقلاب بی نظیرشان قلمداد کرد؛ به خصوص آن که برخی بر این باورند که به همان اندازه که زمان بگذرد و نسل […]

سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مناسبت بی بدیل و منحصر به فردی است که می توان آن را به عنوان یک معیار و شاخص برای ملت ایران در میزان پایبندی و استواری بر اصول انقلاب بی نظیرشان قلمداد کرد؛ به خصوص آن که برخی بر این باورند که به همان اندازه که زمان بگذرد و نسل های جدید وارد عرصه های تصمیم گیری شوند ناخواسته شور انقلابی نسل اول انقلاب به فراموشی سپرده می شود.

به گزارش ” صبح رابر”  مردم ایران اسلامی در شرایطی خود را برای راهپیمایی ۲۲ بهمن و سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی آماده می کنند که قدرت های غربی بار دیگر بر مبنای تحلیل و فرضیه پیش گفته و نخ نما شده خود انتظار دارند ۲۲ بهمن امسال از نظر آنان متفاوت تر از گذشته باشد چه این که معتقدند فشارهای بین المللی و تحریم های اقتصادی تاثیرات مستقیمی بر حضور مردم در جشن انقلاب خواهد گذاشت آن چیزی که غربی ها در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری امسال نیز همین تحلیل را مطرح ساختند اما نه تنها این پیش بینی ها تحقق نیافت بلکه فراتر از انتظار داخلی نیز انتخاباتی برگزار شد که دنیا را تکان داد و بار دیگر عظمت این انقلاب و استواری مردم ایران را بر اصول شان به اثبات رساند.

رهبری فرزانه انقلاب البته به مانند همیشه و با چند گام به جلوتر و با درک صحیح از شرایط بین المللی و نقشه های دشمنان نظام اسلامی با نامگذاری سال ۱۳۹۲ به نام “حماسه سیاسی حماسه اقتصادی” این بار نیز طرفهای مقابل را خلع سلاح و از پیش برنامه آنان را برملا کردند؛ فلسفه حماسه اقتصادی این بود که باید با اقتصاد مقاومتی تحریم های اقتصادی را از پیش رو برداشت و مقصود از حماسه سیاسی، نمایش حضور و عظمت ملت در انتخابات ریاست جمهوری بود که به پشتیبانی ملت هر دو هدف تحقق پذیرفت.

اما آنچه که در این شرایط بیش از پیش مهم به نظر می رسد ضرورت پاسخ قاطع به لفاظی های مقامات آمریکایی منجمله جان کری و شرمن است که بار دیگر و به رغم شکست های مکرر از ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری و نیز اعمال فشارهای اقتصادی، زبان تهدید باز کرده و قصد دارند به زعم خود در سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی بر حضور مردم در این جشن تاثیر بگذارند و از این روی است که آحاد مردم استان اردبیل که همواره در صحنه های دفاع از انقلاب خود جزو پیش قراولان بوده اند در ۲۲ بهمن امسال با حضوری پرشور و شعور و قدرتمند حماسه سیاسی را برای دومین بار پیاپی به معنای واقعی کلمه تجلی خواهند بخشید تا بلکه مقامات آمریکایی و دشمنان نظام اسلامی سر عقل بیایند که فسار اقتصادی و تحریم نمی تواند میان این ملت با انقلاب و رهبری اشان فاصله بیندازد.

چند نکته درباره مراسم یوم الله۲۲ بهمن

 بهمن با بوی گل‌های بهاری و هوای دلپذیرش دوباره از راه رسید و سی و پنجمین سال به بار نشستن انقلاب اسلامی را جشن می گیریم.

اما سخن بر سر چگونگی برگزاری این مراسم است که سال‌هاست به شکل یکنواخت اجرا می شود. برنامه مراسم معمولاً شامل قرائت قرآن کریم، سخنرانی و برخی برنامه های جنبی است.
ضمن سپاسگزاری از فعالان ستاد دهه فجر چند نکته را یادآور می شوم:

۱- برای برگزاری یکنواخت مراسم فکری اندیشیده شود. محور مراسم سخنرانی یکی از مسئولین است که غالباً به خاطر طولانی بودن خسته کننده است. گو این که بزرگواران به ندرت حرف تازه ای دارند و مردم شریف و انقلابی به فرموده حضرت آقا نشان دادند که از خواص پیش‌ترند. دعوت از پیش‌کسوتان انقلاب، دعوت مورخانی چون خسرو معتضد و موسی نجفی، شعرخوانی شاعران خوش سخن، اجرای سرودهای مردمی و تئاتر خیابانی و دعوت اتباع کشورهای دیگر که حتماً سخنان جالبی در مورد انقلاب و ایران دارند، می تواند برنامه را از خمودی و رکود خارج سازد.

۲- هر سال مراسم‌های جداگانه ای با عنوان تقدیر از پیشگامان نهضت اسلامی برگزار می شود. بهتر نبود این مراسم جزو برنامه های سالگرد باشد تا نسل جدید با فعالان انقلاب چهره به چهره آشنا شوند؟ همین امسال تفاوت ویژه برنامه های دهه فجر اصفهان با سال های پیش در مراسم تجلیل از مرحوم پرورش بود. عزیزان ستاد و شورای هماهنگی نمی توانستند این تجلیل را در ده سال گذشته و در زمان حیات ایشان برگزار کنند؟ اکنون از چهره های معدود حبس کشیده و کتک خورده زندان‌های ساواک چند تنی باقی هستند. آیا به جای یک مراسم بی سر و صدا، مراسم ۲۲ بهمن جای تقدیر و معرفی این عزیزان نیست؟

۳- با توجه به این که مراسم ساعت ۵/۱۰ آغاز می شود، مردم حدود این زمان در میدان امام گرد می آیند و از این هنگام تا ساعت پایان مراسم که معمولاً وقت اذان ظهر است، دسته دسته مردم را در خیابان‌های اطراف میدان امام در حال بازگشت می بینیم. چرا در طول سال‌ها، این مورد آسیب شناسی نشده و ما شاهد تجمع یک جا و انبوه و پرشکوه مردم نیستیم؟

۴- مسئولان محترم پاسخ دهند که این برنامه مردمی و رو در رو چه اثری در تعمیق شناخت کودکان و نسل نو از انقلاب دارد؟ آیا برپایی ۸۰ غرفه به اسم «غرفه فرهنگی» اثری در این خصوص داشته است؟ آن هم به شکلی که بیشتر به بازار مکاره شبیه است. با نگاهی گذرا به این غرفه های فرهنگی اقلامی را می یابیم که جالب است. فروش برخی بازی‌های رایانه ای خارجی، عطر، صنایع دستی، فروش نمونک بالگرد در عقیدتی – سیاسی یکی از نهادها، عکس گرفتن با جام قهرمانی یک باشگاه، توزیع ناهار و … از جمله نمادهای فرهنگی! این غرفه ها بوده است. در هر همایشی، برگزار کننده تلاش دارد تا مخاطب را به اهداف همایش نزدیک کند. اما این جا ظاهراً بازاری فراهم شده تا سر مخاطب گرم شود! افزون بر این مشکلاتی است که این نوع چیدمان برای مردم شریف ایجاد می کند.

عزیزان می دانند که ستاد دهه فجر این بازار فرهنگی را در موازات طول شرقی میدان امام در ضلع مسجد شیخ لطف الله برپا می کند. این نوع چیدمان باعث جدایی خیابان از پیاده رو جلوی مغازه ها می شود و عملاً دسترسی راه‌پیمایان این سو و آن سوی غرفه ها را غیر ممکن می سازد. خصوصاً سال پیش که محوطه جلوی پله های مسجد شیخ نیز مسدود شده بود و راه باریکه موجود باعث آزار مردم و در دقایقی اختلاط زن و مرد می شد که یقیناً جناب آقای عسکری و همکاران تلاشگرشان راضی به این پیامدها نیستند. اگر برپایی این نمایشگاه ها واقعاً ضروری است در مورد مکان و چگونگی آن باید دقت و نظارت لازم صورت گیرد.

ان شاء الله مراسم ۲۲ بهمن امسال پرشکوه تر از همیشه و با برنامه و با رعایت شأن ملت ایران و مردم قهرمان برگزار شود.

دعوت از مردم انقلابی برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن

روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در بیانیه ای مردم انقلابی استان ایلام را به حضور در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن این بیانیه بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

“اِنَّ اللّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّیَ یُغَیِّروا ما بِاَنفُسِهِم ”  (سوره رعد، آیه۱۱)

نظام مقدس جمهوری اسلامی در برهه ای از زمان متولد شد که هیچ کس تصور تشکیل یک حاکمیت دینی مطلق را نمی نمود، در برهه ای که بلوک های شرق و غرب و مستکبرین با اندیشه های مارکسیستی و لیبرالیستی در حال پیچیدن نسخه های ماتریالیستی برای بشر بودند و در سطح بین الملل قدرت های نامتوازن با منطق زور و تزویر در عرصه های بین المللی حکومت می کردند؛ در چنین شرایطی انقلابی با اتکا بر جهان بینی الهی و منطق استوار اسلام با آرمان های مبارزه با ظلم و ستم و مستکبران عالم خود را برجهان عرضه کرد.

انقلابی که صدای شکستن استخوان های نظام چندین هزار ساله نظام شاهنشاهی را به گوش همگان رسانید و زلزله ای عظیم در سرزمین کفر و استکبار ایجاد نمود و قلب آزادیخواهان جهان را از شکفتن شکوفه های ایمان و اعتقاد و مبارزه روشن کرد.

انقلاب اسلامی ملت مؤمن و آزادیخواه ایران،  انقلابی است که با دستان نورانی امام خمینی (ره) به بشر هدیه شد و اکنون پس از گذشت  ۳۵ سال هنوز از آرمان ها و اهداف و اعتقادات خود نه تنها فاصله نگرفته، بلکه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای (مدظله‌العالی) هنوز خود را انقلابی می داند و حاضر به مذاکره بر سر اصول انقلاب با جبهه استکبار نیست.

جمهوری اسلامی ایران با به چالش کشاندن مبانی اعتقادی نظام غرب در این مدت به دستاوردهای عظیمی در علم و قدرت دست یافته و در سطح منطقه ای و فرا منطقه ای به قدرت تأثیرگذاری تبدیل شده است که مایه اعجاب و حیرت جهانیان شده است.

این درخشندگی و تلألو میسر نشد جز با پافشاری بر سر اصول و آرمان های متعالی دینی و انقلابی؛ و برای اینکه این انقلاب همیشه سرافراز بماند چه دلیران و چه عزیزانی را که فدا نکردیم و چه سختی ها و مرارت ها و رنج دوران هایی را که نکشیدیم و این همه را مدیون فداکاری، صبر و استقامت این ملت و خون های ریخته شده پاک ترین فرزندان این کشور و امام (ره) و رهبری عظیم الشأن هستیم.

اکنون پس از ۳۵ سال به مرحله ای از قدرت نظامی و اقتدار منطقه ای و جهانی رسیده ایم که دیوانگانی چون اوباما، جان کری و وندی شرمن و … فقط جرأت یاوه گویی و تکرار بی ادبانه، محقر و سخیف گزینه های روی میزشان را دارند.

ما پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن گرامی داشت یاد و خاطره امام بزرگوار  و شهدای والا مقام انقلاب و دفاع مقدس و تجدید بیعت با رهبری عظیم الشأن انقلاب اسلام امام خامنه ای (مدظله العالی) از آحاد مردم غیور و انقلابی استان ایلام که بصیرت و دشمن شناسی آنها زبانزد می باشد دعوت می نماییم با حضور گسترده و  پرصلابت خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن جلوه ای دیگر از حماسه سیاسی ملت بصیر و انقلابی ایران اسلامی را به رخ بدخواهان و دشمنان نظام بکشند و بار دیگر عزت و اقتدار خود را با شرکت در این روز تاریخی به نمایش بگذارند.

قرار ما راهپیمایی ۲۲ بهمن

 یوم الله دیگری از راه رسید. روزی که بهترین خاطره بچگی هایمان بود روزی که می ارزید نه فقط مسیر میدان ولایت فقیه (مرکز) تا عیالت بلکه حاضر بودیم تمام خیابان های شهر را راهپیمایی کنیم، بخاطر شکوه و عظمت این روز،و می ارزید.

بچه بودیم، با شعار «مرگ بر آمریکا» بزرگ شده ایم. آذربایجان اویاخ ده انقلابا دایاخده از همان بچگی در خاطرمان حک شده چه فریادی می زدیم !.آتش زدن پرچم آمریکا و اسرائیل را از همان دوران بچگی به یاد داریم که پس از لگد مال اساسی آتش می زدیم، اصلا ما از همان بچگی حاضر بودیم برای شکوه این روز بمیریم.

ما در رکاب انقلاب اسلامی بزرگ شدیم و پیروزی انقلابمان جز فتوحات ما شد ما زندگیمان را در انقلاب اسلامی ساختیم ما در راه ولایت شعار حزب فقط حزب علی، رهبر فقط سید علی را سر دادیم و امروز در بدر و خیبر، «ذوالفقار علی» دست «سیدعلی» است.

۲۲ بهمن، روز پیروزی همین جمهوری اسلامی است که حق ندارد کسی کرامت و عزت ملی مردم آن را خدشه دار کند.

گامهای ما در ۲۲ بهمن نشان از پاسداری از ولایت را دارد، ولایتی که امروزه به برکت بنیانگذار آن امام خمینی (ره) و حضرت ماه، امام خامنه ای توانسته در دنیا سرآغاز تحولی الهی و مظهر حرکت عظیم باشد.(نشون به اون نشون تحولات خاورمیانه)

دیری ست در این روز ، ایران قدرت برتر خاورمیانه را به رخ دشمنان می کشیم و با غرور می گوییم اگر شما گزینه روی میز دارید ما نیز گزینه عزم و ادارده بسیجی وار ملت مان را داریم همچون زمان ۸ سال دفاع مقدس، خاطرتان که هست؟!

ما بار دیگر در روز ۲۲ بهمن خواهیم آمد و شعار مرگ برآمریکا را با قدرت هرچه بیشتر حتی بلندتر از سالهای کودکیمان فریاد خواهیم زد و با گفتن آذربایجان اویاخ ده انقلابا دایاخده بیعتی دوباره با انفلابمان خواهیم داشت و پرچم آمریکا و اسراعیل را همچون دوران کودکی هایمان با لگدمال اساسی به آتش خواهیم کشید و به یاد می آوریم جمله ای از شهید رجب بیگی را، که می گفت: اگر تمام غم های دنیا را به جانمان اندازند، باز می ایستیم، دست یکدیگر را می فشاریم، هم پیمان می شویم، جهاد می کنیم، و در سختی ها یکدیگر را تسلی می دهیم.

دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی ایران،هر ساله یادآور تولدحماسه ای است که خود برگرفته از قیام سراسرنور نبی اکرم صلی الله و علیه وآله وسلم و ائمه اطهار علیهم السلام در ستیز با ظلمات و انتشار نور در عالم و آدم بوده است.ملت شریف و خداجوی ایران اسلامی در روز دوازدهم بهمن سال ۱۳۵۷ با استقبال پرشور از رهبر جاودانه انقلاب، سرود فتح و پیروزی را سرداده و شمیم دل انگیز آزادی را در سراسر فضای ایران اسلامی منتشر کردند و این بازگشت، سرآغازی بر غلبه اراده مردم بر نظام ستمشاهی و استکبار جهانی بود.

انقلابی که با رهبری حضرت امام خمینی و پشتیبانی ملت، نه تنها باعث قطع ید و منافع استکباری شد، بلکه تحولی را در دنیای اسلام و نور امیدی در دل مستضعفان جهان بوجود آورد که با الگوگیری از آن، منافع ظا لمان و ستمگران به خطر افتاد و تمامی معادلات سیاسی استکبار را بر هم ریخت وایران کانون توجه سیاستمداران و عموم مردم جهان شد.

ظهور انقلاب اسلامی ایران حاصل تلاشها و زحمات بی شائبه اولیای دین در جهت اجرای قوانین اسلام وبرپایی حکومت عدل الهی بوده وتمامی معادلات ونظمی را که استکبار جهانی برای خود طراحی نموده بود را برهم ریخت و بزرگترین شوک قرن را برپیکره ی سرمداران غرب و شرق وارد آورد و یک جریان جدیدی را از نظرفکری و اعتقادی در درون نظام های فکری وجهانی پدید آورد.

اکنون شاهدیم که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در دهه چهارم انقلاب اسلامی به یاری خداوند متعال، در پرتو عنایت حضرت ولی عصر(عج) و راهبری و درایت هوشمندانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مسیر پیشرفت، عدالت و تحقق آرمان های الهی در حرکت است. لذا ما دانش آموزان شهرستان سامان شرکت در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن را برای خود افتخار و وظیفه ای مهم می دانیم ، همچنین از مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه سامان دعوت می کنیم تا به الطاف الهی مفتخر و با حضور پر شور در راهپیمایی دشمن شکن این روز بزرگ، با هم و در کنار هم مسیر انقلاب اسلامی را به سمت آرمان های اصیل آن طی نماییم.

۱۳ آبان امسال که تقریبا داغش را گذاشتند روی دل ملت، پیدا و پنهان به صراحت یا با پیغام فریاد دیرپای ظلم‌ستیزی ملت ایران را که بیشتر از هر چیزی در شعار انقلابی «مرگ بر آمریکا» متراکم می‌شود را تبدیل کردند به شعار کلی مرگ بر استکبار! هر چند آنها که باید داد می‌زدند، این کار را کردند.خوشبختانه مذاکرات ژنو هم در دور نخست به نتیجه رسید و صرف نظر از نتایج سیاسی و دیپلماتیک حاصل از آن، در این فاصله نسبتا طولانی از سوم آذر ۹۲ تا کنون، تقریبا هفته و روزی نیست که یکی از مقامات آمریکایی، و گاه در اقداماتی مسابقه‌وار، چند نفری کینه‌توزانه‌ترین عبارات دشمنانه را علیه ایران اسلامی بر زبان نیاورند. آشکارا علیه حقوق حقه مردم ایران سخن می‌گویند و حتی با گستاخی، تمام مشکلات ناشی از برخی تصمیمات مدیریتی در داخل کشور ما برای توزیع سبد کالا را به حساب تأثیرگذاری سیاست‌های خصمانه خودشان علیه دولت و مردم ایران می‌گذارند.

با این همه دعوت رئیس‌ جمهور محترم برای شرکت مردم در تظاهرات روز تاریخی ۲۲ بهمن و تکرار حماسه سیاسی دیگری، و تکرار این دعوت از سوی دیگر مقامات دولتی از جمله وزیر دادگستری که در پاسخ به تهدیدات اخیر معاون وزیر امور خارجه آمریکا گفته‌است: «روسا و مقامات بالاتر از آنها نیز عددی نیستند که بخواهند ایران را تهدید کنند و آنها تاکنون بارها این کار را کرده‌اند و مردم در ۲۲ بهمن امسال نیز مانند سال‌های گذشته پاسخ قاطعی را به آنها خواهند داد.» هم بر ضرورت و اهمیت این موضوع می‌افزاید.

برای نویسنده این سطور جالب بود که در خبری دیدم که حتی دیپلمات خندان این روزهای جمهوری اسلامی یعنی آقای ظریف وزیر امور خارجه هم گویا از ادامه گستاخی مقامات آمریکایی به تنگ آمده‌ است.

وی در عین حال که اظهارات ضد ایرانی مقامات آمریکایی را بیشتر برای مصارف داخلی آمریکا تفسیر کرده ‌است، اما مانند دیگر عضو کابینه دولت یازدهم گفته ‌است که «مردم یک بار دیگر در ۲۲ بهمن پاسخ آنها را خواهند».

سابقه راهپیمایی تاریخی ۲۲ بهمن از ابتدا تا به امروز روشن است، رساترین فریاد مردم انقلابی ایران در این روز بزرگ، نفی سلطه‌طلبی شیطان بزرگ و شعار مبارک «مرگ بر آمریکا» است، حالا که آمریکایی‌ها بیشتر و آشکارتر از همیشه بر دشمنی علیه مردم و دولت ایران اصرار دارند، و متاسفانه، پاسخ درخوری از سوی دستگاه‌های رسمی مربوطه دریافت نمی‌کنند، اگر مانعی در مسیر فریاد کاملا مردمی «مرگ بر آمریکا» قرار گیرد، ممکن است دشمن را به این توهم وا دارد که واقعا، حربه‌اش علیه ملت ایران هم کارگر افتاده‌است. البته که کسی نمی‌‌تواند جلوی فریاد خودجوش مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را بگیرد، با این وجود چه قدر زیبا و جذاب خواهد بود، اگر مثل خیلی از سال‌های خوب انقلاب شاهد مشت‌های گره کرده مسئولان و مردم در کنار هم برای دفاع از حقوق مردم و پاسخ به یاوه‌های دشمنان باشیم، اجازه دهید با همه وجود، مثل همیشه داد بزنیم مرگ بر آمریکا، شما هم دریغ نکنید؛ مشت‌هایتان را گره کنید و مثل مردم صدایتان را آزاد کنید، خواهید دید چه حس خوبی دارد..
راهپیمایی۲۲ بهمن تجلی بصیرت و استکبار ستیزی
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه ای آورده است: ملت سرافراز ایران فراموش نمی‌کند که انقلاب اسلامی تحقق وعده الهی و مصداق بارز کریمه «ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم» بود. به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که دنیای غرب به سرکردگی امریکا و انگلیس تا آخرین لحظات از آن حمایت می‌کردند؟! به راستی چگونه ملتی با دست خالی توانست در برابر رژیمی بایستد که تا بن دندان مسلّح شده بود و امکانات مالی و تسلیحاتی غرب برخوردار بود؟! آیا جز رهبری مقتدرانه امام عزیز و ادامه راه آن امام توسط مقام معظم رهبری «مدظله العالی» اعتقاد زن و مرد ایرانی به وعده نصرت الهی بود؟!

در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: اکنون که سی و پنج سال از انقلاب شکوهمند می‌گذرد ملت شریف ایران، ملتی مقتدر، پیشرفته، عزت‌مند و سرآمد در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی است. تحریم‌ها، تهدید‌ها، جنگ تحمیلی، تلاش‌های مذبوحانه بین المللی، ترورها، طراحی کودتاها و فتنه‌های پیچیده هیچ کدام نتوانسته جلوی پیشرفت معنوی و مادی ایران اسلامی را بگیرد. آنچه چشم جهانیان را خیره ساخته همین عزم پولادین و اعتقاد راسخ ملت ایران است. به حتم، تلاش‌های مذبوحانه امروز دولت‌های غربی به ویژه امریکا، در موضوع برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران نیز راه به جایی نمی‌برد؛ ملت ایران فراموش نمی‌کند که رژیم ایالات متحده امریکا و یاران اروپایی او تا آخرین لحظه از رژیم شاه حمایت می‌کردند و در جنگ با ایران با رژیم بعثی عراق همدست شده‌ بودند. از این‌رو در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال نیز به ندای مقام معظم رهبری «مدظله العالی» لبیک خواهد گفت و یک بار دیگر چشم جهانیان را خیره خواهد ساخت.

در پایان این اطلاعیه تاکید شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تبریک فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، آحاد ملت شریف ایران را به حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت می‌کند.

در مقطع حساسی نظام در عرصه بین المللی قرار دارد

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز بیان شده است: حضور پرشور و آگاهانه مردم در صحنه و تجدید میثاق با آرمان های مقدس نهضت ، احیای اسلام ناب محمدی و حفظ عزت و کرامت ایرانی درس آموز مکتب انسان ساز و الهام بخش عاشورای حسینی به رهبری قائد عظیم الشان و عبد صالح خدا، حضرت امام خمینی(ره) بود.

دربخش دیگری ازاین بیانیه آمده است: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با لحاظ نمودن حساسیت خاص مقطع کنونی ناشی ازبالندگی بیش از پیش نظام دینی درعرصه بین المللی، امت ولایی محب اهل بیت را به شرکت حماسی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ماه و نمایش پایبندی تا پای جان به آرمان های اصیل این طریق الهی دعوت می کند

وحدت کلمه مردم ایران الگویی برای حرکت های آزادی خواهانه

در بیانیه حوزه علمیه خواهران نیز مطرح شده است : در طلیعه سی و پنجمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،بار دیگر خروش ملت بزرگ ایران را در برابر استکبار و استعمار فریاد می آوریم؛ حرکتی که با یکپارچگی و وحدت مردم حول کلمه حق به الگویی جهانی برای حرکتهای آزادی خواهانه و ظلم ستیزانه در جهان بدل گشت.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران دراین بیانیه با یادآوری رشادتهای شهیدانی که در راه سربلندی میهن عزیز اسلامی جان خود را فدا کرده اند ، از همه امت اسلامی به ویژه طلاب، اساتید و کادر حوزه های علمیه خواهران کشور دعوت کرده است تا در راهپیمایی دشمن شکن و سرنوشت ساز ۲۲ بهمن شرکت کنند.

امام با دست خالی جهان را محو خود کرد

دفتر تبلیغات اسلامی نیز در این بیانیه خود آورده است: سی و پنج سال پیش ملت آزاده و مسلمان ایران با اتکاء به تعالیم رهایی بخش اسلام، تحت رهبری‌های داهیانه حضرت امام خمینی(ره)، با رژیم شیطان صفت ظلم گستر و نوکر بیگانه به مبارزه برخاست و بدون تکیه بر هیچ قدرت خارجی به پیروزی رسید و جهانیان را محو عظمت و اقتدار خیره کننده خود کرد.

در این بیانیه تاکید شده است: سپاس خدای را که نهال انقلاب اسلامی را در طول تاریخ پر فراز و نشیب خود از توطئه‌های غیر انسانی و نقشه‌های شوم استکبار و صهیونیسم جهانی حفظ نموده و به شجره طیبه قدرتمندی مبدل ساخت که نماد بیداری و نشان هدایت ره پویان اسلام ناب و مایه امید همه ستم دیدگان و مستضعفان جهان شد.

در بیانیه اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم آمده است: و اینک در سی و پنجمین طلوع پیروزی خورشید انقلاب اسلامی در سرزمین عاشقان  اهل بیت(ع)، ضمن درود فراوان به روح ملکوتی امام راحل(ره)، با مقام عظمای ولایت (مدظله‌العالی)، تجدید بیعت می‌کنیم و با شهیدانمان پیمان می‌بندیم که دستاورد خون مقدس‌شان را گرامی داشته و راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال را  نیز با حضور شکوهمندانه خود و امت اسلامی قهرمان و خداجوی ایران به اقیانوسی عظیم برای غرق و نابودی امیال و آرزوهای نابخردانه دشمنان اسلام و قرآن و نوکران تکفیری آنها مبدل سازیم.

بیانیه بسیج اساتید دانشگاه‌های استان همدان به مناسبت یوم الله ۲۲ بهمن

سی و پنجمین بهار آزادی در حالی فرا می رسد که ملت بزرگ ایران با کوله باری از تجربه مقاومت در برابر زیاده خواهی قدرت های بزرگ به قله های پیشرفت و اقتدار چشم دوخته و با اراده ی مصمم در اطاعت از ولی امر زمان ،حرکت پر شتاب علمی و اقتدار بین المللی خود ادامه می دهد و برای ایستادن در جایگاه پر منزلت ایران اسلامی و ساخت تمدن عظیم و نوین اسلامی به مأموریت های تاریخی خود با هوشیاری و مجاهدتی مؤمنانه استمرار می بخشد.
۲۲ بهمن ۹۲ در شرایطی فرا می رسد که غرب و در رأس آن آمریکا به دلیل ماهیت و ذات امپریالیستی خود با بحران ها و چالش های جدی اقتصادی و سیاسی در سطوح داخلی و بین المللی مواجه گشته و گفتمان انقلاب اسلامی بر محور حقانیت و مشروعیت ذاتی و تاریخی خود قلوب انسان های آزادی خواه و عدالت جوی بیشتری را به خود جذب می کند که اوج آن تابلوی رخداد عظیم بیداری اسلامی می باشد و غرب به سردمداری آمریکای جنایتکار که در گرداب انقلاب های منطقه گرفتار آمده و در عرصه جنگ سوریه به همراه هم پیمان صهیونیستی خود به بن بست رسیده است ،متوسل می شود.

و اینک که ایران اسلامی به برکت خون شهدای خود و مجاهدت فرزندان و جوانان این مرز و بوم به باشگاه هسته ای جهان وارد شده و تحریم ها و فشارها و تهدید ها و گزینه ی نخ نمای نظامی دشمن را به سخره گرفته است ،استیصال و درماندگی دشمنان بیش از پیش هویدا گشته است و در آستانه دور جدید مذاکرات هسته ای به دنبال امتیاز گیری و طرح ادعاهای زیاده خواهانه با مصرف داخلی است ملت ایران یکبار دیگر با حضور مقتدرانه و دشمن شکن خود در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن امسال مشت محکمی بر دهان دشمنان منافع و مصالح خود خواهد زد و سردمداران استکبار جهانی را مأیوس خواهد ساخت و بارقه امید را در دل جبهه مقاومت در جهان شعله ور خواهد ساخت.
در این برهه حساس ،بسیج اساتید دانشگاه های استان همدان ضمن دعوت از مردم انقلابی وشهید پرور استان همدان برای حضور فراگیر در عرصه راهپیمایی ۲۲ بهمن از آنان می خواهد که با حضور حماسی خود با امام راحل و شهدای عزیز و مقام عظمای ولایت تجدید پیمان نمایند و تا تحقق کامل آرمان های نظام اسلامی همراه و همگام با ولایت بمانند. در پایان از دولتمردان ،مسؤولان ،گروه های سیاسی، احزاب و نخبگان علمی و اجتماعی درخواست می کنیم که با درک حساسیت زمان و ضرورت حفظ وحدت و یکپارچگی ملی از طرح مباحث اختلاف بر انگیز و مخدوش کننده ی انسجام و وحدت ملی به عنوان بزرگترین سرمایه اجتماعی نظام پرهیز نمایند و از هرگونه گفتار و رفتاری که عظمت ایران اسلامی ،اقتدارملی و شرافت بین المللی ما را مخدوش نماید خودداری کرده و همسو با آحاد ملت عزیز ایران در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری دشمنان نظام اسلامی را مأیوس و توطئه های تفرقه افکنانه ی آنان را نقش بر آب نمایند.

مردم مازندران در راهپیمایی ۲۲ بهمن توطئه های دشمن را نقش بر آب می کنند

آیت الله طبرسی، نماینده ولی فقیه در استان و ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران با صدور پیام مشترکی، از همه اقشار مردم مومن و ولایی مازندران جهت شرکت و حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن دعوت بعمل آوردند.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

۲۲ بهمن ۱۳۵۷ آغاز فصل نوینی در تاریخ میهن اسلامی‌مان بود؛ فصل تازه‌ای از شجاعت‌ها ، نوآوری و شکوفایی در همه‌ی عرصه‌ها و یادآور حماسه سترگ پیروزی ملت ایران است.
۲۲ بهمن روز تجدید میثاق با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و ادای احترام به مقام شامخ شهدای سرافراز و همه ایثارگرانی است که در پیروزی انقلاب اسلامی و حفظ دستاورد های آن، با ایثار جان خویش ایفای نقش کردند.
ملت رشید ایران اسلامی با تبعیت از خمینی کبیر و خلف صالح ایشان رهبر معظم انقلاب اسلامی با عزمی سترگ و مثال‌زدنی در سایه‌سار وحدت و یکپارچگی ، ضمن خنثی کردن تمامی توطئه‌ها ، تهدیدها و دشمنی‌ها، راه روشن و پرافتخار خود را با سربلندی و موفقیت طی نمودند و بحمدا… امروز در سی‌ و پنجمین سال پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اوج عزت و اقتدار قرار دارند.
اینجانبان با تبریک فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن به همه مازندرانی های همیشه در صحنه و انقلابی و دعوت از مردم شریف و فهیم دیار علویان برای شرکت در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن ، رجا واثق داریم که اقشار مختلف مردم مومن و ولایی این سامان به ویژه مردم نجیب و صبور غرب استان که در جریان بحران برف اخیر همانند دوران پیروزی انقلاب ، هم دلی، هم نوایی و وحدت خود را به شایستگی به نمایش گذاشتند، چونان همیشه به منظور تجدید میثاق با امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و پاسداری از آرمان های انقلاب و شهدا با حضور آگاهانه، پرشور و حماسی خود در راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، نقشه های دشمنان را نقش برآب می نمایند و در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی برگ زرین دیگری برتاریخ سراسر افتخار خود می افزایند و همچون ۲۴ خرداد امسال که حماسه سیاسی عظیم و ماندگاری را رقم زدند، بار دیگر با حضور باشکوه خود در این راهپیمایی، حماسه سیاسی سال جاری را تکمیل خواهند نمود.

منبع : شبکه اطلاع رسانی دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب