پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:45:28 - سه شنبه 22 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ثواب لا اله الّا اللّه گفتن چیست ؟
رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود که: «بهترین عبادت‏ها، گفتن لا اله الّا اللَّه است» به گزارش”صبح رابر” به نقل ا ز “بوتیا”چند نفر از اصحاب ما روایت کرده ‏اند،از ابوحمزه که گفت: شنیدم از امام محمد باقر علیه السلام که مى‏ فرمود: «چیزى نیست که ثوابش از شهادت دادن به اینکه لا […]

رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود که: «بهترین عبادت‏ها، گفتن لا اله الّا اللَّه است»

به گزارش”صبح رابر” به نقل ا ز “بوتیا”چند نفر از اصحاب ما روایت کرده ‏اند،از ابوحمزه که گفت: شنیدم از امام محمد باقر علیه السلام که مى‏ فرمود:
«چیزى نیست که ثوابش از شهادت دادن به اینکه لا اله الّا اللَّه، بزرگ‏تر باشد. به درستى که خداى عز و جل، چیزى با او برابرى نمى‏ کند و کسى در کارها با او شریک نمى ‏باشد».

از عبید اللَّه بن ولید وصّافى مروى است که آن را مرفوع ساخته، گفت که: رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود که: «هر که لااله الّا اللَّه بگوید، از براى او در بهشت درختى بکارند از یاقوت سرخ، که ریشه‏ اش در مشکِ سفیدى باشد، شیرین‏تر از عسل و سفیدتر از برف و خوشبوتر از مشک».

و رسول خدا صلى الله علیه و آله فرمود که:

«بهترین عبادت‏ها، گفتن لا اله الّا اللَّه است»
و فرمود که: «بهترین عبادت‏ها استغفار است. و این است قول خداى- تعالى- در کتابش که: «فَاعْلَمْ أَنَّهُ لا إِلهَ إِلَّا اللَّهُ وَ اسْتَغْفِرْ لِذَنْبِکَ».

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب