پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

19:49:47 - پنجشنبه 24 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
گزینه های روی میز ایران را دانلود کنید+فیلم
وانان ایران اسلامی در این کلیپ گزینه های روی میز خود را در مقابل ” گزینه های روی میز” آمریکاییها قرار دادند. به گزارش “صبح رابر“به نقل از بیان روز،چندی‌ست که جمله‌ی «همه‌ی گزینه‌ها روی میز است»، جزء جداناپذیری از ادبیات سیاست خارجی ایالات متحده‌ی آمریکا شده است. جمله‌ای که بکارگیری همزمان مذاکره و تهدید […]

وانان ایران اسلامی در این کلیپ گزینه های روی میز خود را در مقابل ” گزینه های روی میز” آمریکاییها قرار دادند.

به گزارش “صبح رابر“به نقل از بیان روز،چندی‌ست که جمله‌ی «همه‌ی گزینه‌ها روی میز است»، جزء جداناپذیری از ادبیات سیاست خارجی ایالات متحده‌ی آمریکا شده است. جمله‌ای که بکارگیری همزمان مذاکره و تهدید را در اذهان ایرانیان متبادر می‌کند.

بنابراین گزینه‌ی «تجمیع گزینه‌ها» یا به عبارت ساده‌تر «همه‌ی گزینه‌ها روی میز است» برای سیاست خارجی دوره‌ی جدید آمریکا یعنی عصر اوباما از سوی مرکز سابان پیشنهاد شد ه که تا به حال نتیجه مثبتی برای تحقق اهداف آنها نداشته است.

اما ملت با بصیرت و ولایتمدار ایران اسلامی با حضور باشکوه وحماسی خود گزینه روی میز حضور و حمایت از این نظام اسلامی را برای آمریکاییها نشان داد که بازهم این دلبستگی ها وحمایت های ملت ایران از حکومت اسلامی، دشمنان را بهت زده و دست به دهان گذاشت.

در این کلیپ چند دقیقه ای ،جوانان شهرستان پلدختر گزینه های روی میز ایران را برای آمریکا ییها نشان دادند و از حمایت های خود از این نظام جمهوری اسلامی گفتند.

انتهای پیام/

دانلود

بر چسب ها: ,
تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب