پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:00:58 - شنبه 26 بهمن 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت کرمان: مردم کرمان نگران نرخ میوه شب عید نباشند
معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان،گفت: درحال حاضر با برگشت قیمت‌ها به شرایط قبلی و ثبات قیمت‌ها، نگرانی برای نرخ میوه شب عید وجود ندارد. به گزارش” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، مصطفی زریسفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهارکرد: بحث میوه شب عید در […]

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان،گفت: درحال حاضر با برگشت قیمت‌ها به شرایط قبلی و ثبات قیمت‌ها، نگرانی برای نرخ میوه شب عید وجود ندارد.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، مصطفی زریسفی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، اظهارکرد: بحث میوه شب عید در استان کرمان از مدت‌ها قبل بسته شده و نیاز استان برای شب عید خریداری شده است.

IMAGE634312951603444869

وی بیان کرد: بر این اساس ۲هزار و ۴۰۰تن انواع پرتغال و ۱هزار و۷۰۰ تن سیب درختی آذربایجان غربی برای استان خریداری و تفاهم نامه‌ها نیز منعقد شده است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان با اشاره به گرایش مردم کرمان به خرید پرتقال جنوب استان،افزود: برای بحث پرتقال شب عید با توجه به تولید بسیار خوب این محصول در جنوب کرمان،درصد بالایی از نیاز استان ازباغداران این منطقه خریداری شده است.

زریسفی اظهارکرد: تعیین قیمت نهایی میوه شب عید درحال بررسی است تا قیمت مناسبی برای میوه عید تعیین شود که هم مردم راضی و هم به باغ داران ضرری وارد نشود.

وی با اشاره به برگزاری‌ جلسات متعدد ستاد تنظیم بازار استان برای میوه شب عید،گفت: بخشی از پرتقال استان کرمان از استان‌های مازندران و فارس تامین می‌شود که این بخش در واقع نوعی پشتبانی برای هرگونه کمبود محصول در ایام عید است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان،اظهارکرد:در حال حاضر قیمت اغلب کالاها شکسته شده و در مورد کالاهایی مانند لوبیاچیتی که سال گذشته در بازار با کمبود مواجه بود،امسال مشکلی پیش نخواهد آمد.

وی افزود: قیمت کالاهایی مانند شکر ، روغن ، حبوبات، قطعات آهن و حتی قطعات یدکی خودرو رو به کاهش هستند که شرایط امیدوارکننده‌ای را برای مردم ایجاد کرده است.

زریسفی،بیان کرد:بخشی از سیب و پرتغال شب عید به سردخانه‌های داخل استان منتقل شده و بخشی نیز آماده است تا در هنگام نیاز از استان‌های همجوار به کرمان منتقل شود.

وی مقدار ذخیره شده پرتغال استان را ۱هزار و ۷۰۰ تن برشمرد و گفت: بقیه محصول نیز در جنوب استان در اختیار ستاد تنظیم بازار استان است.

معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت،معدن و تجارت استان کرمان،خاطرنشان کرد: درحال حاضر تلاش این سازمان به کنترل قیت‌ها و نگه داشتن ثبات قیمتی معطوف شده است.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب