پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:06:20 - پنجشنبه 8 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
توهین به قومیت‌ها در یک نشریه استانی
تصاویر زیر بخشی از ویژه‌نامه طنز هفته‌نامه پاسارگاد سیرجان است که به اهالی یکی از شهرستان‌های استان اشاره دارد و متاسفانه این اشاره، هم‌راستا با سخنان سخیف و لطیفه‌های مخربی است که دشمنانه مطرح می‌شوند. به گزارش” صبح رابر”  هنوز تب توهین به قوم بختیاری در یک سریال تلویزیونی رو به سردی نگراییده. مسئولین بسیاری […]

تصاویر زیر بخشی از ویژه‌نامه طنز هفته‌نامه پاسارگاد سیرجان است که به اهالی یکی از شهرستان‌های استان اشاره دارد و متاسفانه این اشاره، هم‌راستا با سخنان سخیف و لطیفه‌های مخربی است که دشمنانه مطرح می‌شوند.

به گزارش” صبح رابر”  هنوز تب توهین به قوم بختیاری در یک سریال تلویزیونی رو به سردی نگراییده. مسئولین بسیاری درگیر این مسئله شده‌اند که چگونه راه را بر دامن زدن به اختلاف بین اقوام ببندند و جلوی توهین به اقوام مختلف را بگیرند. استان کرمان از لحاظ وسعت جغرافیایی و تنوع قومی در بین استان‌های کشور جایگاه مهمی دارد و همین امر می‌طلبد اهالی رسانه از هر گونه اقدامی که مستقیم یا غیرمستقیم موجب توهین به اهالی شهرستان‌‌ها و اقوام دیگر می‌شود، پرهیز کنند.

تصاویر زیر بخشی از ویژه‌نامه طنز هفته‌نامه پاسارگاد سیرجان است که به اهالی یکی از شهرستان‌های استان اشاره دارد و متاسفانه این اشاره، هم‌راستا با سخنان سخیف و لطیفه‌های مخربی است که دشمنانه مطرح می‌کنند.

امید آن می‌رود مسئولین امر اجازه ندهند اهانت به قومیت‌ها به هر شکل و هر زبانی در استان کرمان رواج پیدا کند.

1822_8701821_838

 

منبع: نقطه نیوز

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب