پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

6:16:40 - یکشنبه 11 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری از امروزآغاز شد
پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری به مناسبت فرا رسیدن نوروز از امروز و پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر کشور از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود. به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرنگار واحد مرکزی خبر ، متقاضیان می‌توانند برای خرید بلیت اینترنتی به نشانی www.mosaferyar.ir یا www.payaneh.ir و همچنین سایر سایت‌های ‌استانی و […]

پیش فروش اینترنتی بلیت اتوبوس‌های بین‌شهری به مناسبت فرا رسیدن نوروز از امروز و پیش‌فروش حضوری بلیت اتوبوس در سراسر کشور از ۱۸ اسفند آغاز می‌شود.

به گزارش” صبح رابر” به نقل از  خبرنگار واحد مرکزی خبر ، متقاضیان می‌توانند برای خرید بلیت اینترنتی به نشانی www.mosaferyar.ir یا www.payaneh.ir و همچنین سایر سایت‌های ‌استانی و سایت‌های اختصاصی شرکت‌های حمل و نقل مسافر مراجعه کنند.


پیش‌فروش حضوری بلیت در محل پایانه‌های عمومی مسافر و همچنین دفاتر مرکزی و دفتر فروش بلیت شرکتهای مسافربری و تعدادی از دفاتر متمرکز در سطح شهر صورت می‌گیرد و بازرسان ادارات کل استانی هم نظارت می کنند.


۱۱۰۰ دفتر در پایانه‌ها و مراکز شهری خدمات سفرهای نوروزی را به مسافران ارایه می‌دهد.


با توجه به بکارگیری حداکثر ظرفیت ناوگان تحت پوشش شرکت‌ها و مؤسسات حمل و نقل مسافربری، ۱۹ هزار و ۵۰۰ دستگاه اتوبوس که بیشتر از نوع VIP و ویژه است ، ۳۵ هزار و ۹۰۰ دستگاه مینی‌بوس و ۳۵ هزار و ۸۰۰ دستگاه سواری کرایه به منظور جابه‌جایی مسافران نوروزی تأمین و تجهیز شده‌ است.


طرح جابه‌جایی مسافران نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین  اجرا می شود.


طرح ارتقای ایمنی سفرهای نوروزی ، سرویس‌دهی مناسب و مطلوب به هم‌وطنان عزیز تهیه و برای اجرا به همه ادارات حمل و نقل و پایانه‌های سراسر کشور ابلاغ شده است تا با همکاری سایر سازمانهای خدمات‌دهنده به مسافران در جاده‌ها، جابه‌جایی روان و ایمن مسافران در ایام نوروز فراهم شود.

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب