پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:56:56 - دوشنبه 12 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مصرف بهینه آب طی روزهای پایانی سال
طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خواستار مصرف بهینه آب از سوی همشهریان شد. به گزارش “ صبح رابر “مهندس محمد طاهری در نشست خبری گفت : هر ساله نسبت به بهمن ماه بیش از۳۰ درصد  افزایش مصرف و تولید آب را داریم و در روزهای پایانی سال و ساعات آخر سال […]

طاهری مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان خواستار مصرف بهینه آب از سوی همشهریان شد.

به گزارش “ صبح رابر “مهندس محمد طاهری در نشست خبری گفت : هر ساله نسبت به بهمن ماه بیش از۳۰ درصد  افزایش مصرف و تولید آب را داریم و در روزهای پایانی سال و ساعات آخر سال بیش از صد درصد، افزایش تولید و مصرف را داریم .

وی به شهروندان در سراسر استان توصیه کرد :  از همین الان کارهای خودشان را آغاز بکنند و اگر قرار هست شستشویی انجام بشود به نحو بهینه ومطلوب  به گونه ای که کمترین  آب را مصرف کندرا  انجام بدهند.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان با اشاره به اینکه شهروندان کارها را به روزهای پایانی سال و ساعات پایانی سال نیندازند،گفت: ساعات پایانی سال تمامی شیرهای آب همه خانواده ها همه مشترکین برای استحمام و شستشو بازاست ، آنموقع  شر کت آب و فاضلاب را در تنگنا قرار می دهد برای تأمین آب  وبرخی  از شهروندان ممکن است دچار  افت فشار آب  بشوند .

 

 

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب