پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:56:37 - چهارشنبه 14 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
تحقق حماسه ی اقتصادی در کشور باید جدی پیگیری شود
نماینده مردم شهرستانهای بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت :حماسه سیاسی توسط مردم شکل گرفت و تحقق حماسه اقتصادی نیز باید به طور جدی درکشور پیگیری شود. به گزارش ” صبح رابر ” علیرضا منظری توکلی در جلسه هماهنگی ستاد جشن احسان ونیکوکاری در شهرستان رابر با تاکید بر جایگاه نهاد مقدس کمیته […]

نماینده مردم شهرستانهای بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت :حماسه سیاسی توسط مردم شکل گرفت و تحقق حماسه اقتصادی نیز باید به طور جدی درکشور پیگیری شود.

به گزارش ” صبح رابر ” علیرضا منظری توکلی در جلسه هماهنگی ستاد جشن احسان ونیکوکاری در شهرستان رابر با تاکید بر جایگاه نهاد مقدس کمیته امداد امام خمینی (ره) و خدمات ارزشمند این مجموعه تصریح کرد : ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، ترویج همدلی و همبستگی و اتحاد، ایجاد ارتباط و تعامل گروه های هدف با خیران و نیکوکاران از اهداف اصلی طرح جشن نیکوکاری است.

وی خاطرنشان کرد: در این جشن باید تلاش شود تا سطح مشارکت های مردمی افزایش یافته و الگوها و طرح های کمیته امداد امام خمینی(ره) به مردم معرفی شود.

وی یادآور شد :کمیته امداد خدماتی در حوزه های مختلف درمانی، بهداشتی،اشتغالزایی، آموزشی و فرهنگی و هر آنچه یک خانواده آسیب دیده و محروم برای حل مشکلات خود نیاز دارد، ارائه می کند.

نماینده مردم شهرستانهای بافت،رابر و ارزوئیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) به سمت خوداتکایی، خودکفایی و استقلال معیشتی است.

منبع : باشگاه خبرنگاران کرمان

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب