پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

5:08:51 - پنجشنبه 15 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مضرات پوشیدن ساپورت چیست ؟
آدم‌ها به احساس خاص و متفاوت بودن نیاز دارند و معمولا وقتی نتوانند این احساس را ارضا کنند سراغ جریان‌های مد می‌روند. به گزارش ” صبح رابر” ، حمله ساپورت‌پوش‌ها عبارتی است که برای مد شدن پوشیدن ساپورت و شلوارهای استرج در این روزها شنیده می‌شود. از طرف دیگر کافی است به برخی از دوستان‌تان دقت […]

آدم‌ها به احساس خاص و متفاوت بودن نیاز دارند و معمولا وقتی نتوانند این احساس را ارضا کنند سراغ جریان‌های مد می‌روند.

به گزارش ” صبح رابر” ، حمله ساپورت‌پوش‌ها عبارتی است که برای مد شدن پوشیدن ساپورت و شلوارهای استرج در این روزها شنیده می‌شود. از طرف دیگر کافی است به برخی از دوستان‌تان دقت کنید تا متوجه تعداد زیادی گوشواره روی غضروف گوش شان شوید. دست‌ها هم که بهترین جا برای تاتو کردن و کاشت ناخن هستند. همه این کارها قرار است یک نتیجه بدهند؛ خاص شدن و احساس زیبایی کردن. اما اگر از خطرات این کارها باخبر شوید شاید نظرتان در مورد این زیبایی و مد به کل عوض شود!

چرا ساپورت خطرناک است؟

اما تمام مواردی که در حوزه زیبایی مد وارد شدند به پیرسینگ و تاتو محدود نمی‌شوند. لباس پوشیدن هم خیلی تحت تاثیر مد قرار گرفته است. استفاده مداوم از ساپورت‌ها و لگینگ‌ها (یا شلوارهای استرج) بیشتر از قبل همه‌گیر یا به عبارت بهتر همه‌پوش شده است! معمولا وقتی پدیده‌ای خیلی روزمره و عادی شود مشکلاتی که می‌تواند ایجاد کند به خوبی دیده نمی‌شود.

به گفته دکتر صفارزاده،جراح و متخصص زنان و زایمان، ساپورت‌ها به خودی خود مشکل خاصی برای افراد ایجاد نمی‌کنند اما در مورد پوشیدن آنها باید توجه داشت که این لباس‌ها رطوبت را در خودشان نگه می‌دارند و از همین طریق می‌توانند باعث ایجاد عفونت‌های قارچی شوند. متخصصان پوست هم استفاده مداوم از لگینگ‌ها به طور خاص و لباس‌های تنگ به صورت کلی را به هیچ‌وجه توصیه نمی‌کنند؛ «پوشیدن این لباس‌ها به خصوص در مورد افرادی که مستعد اگزما هستند ممکن است ریسک ایجاد تحریکات پوستی و خشکی پوست را بیشتر کند و در زمستان خشکی و اگزمای پوست‌ این گروه از خانم‌ها بیشتر شود.»

انتهای پیام

دانا

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب