رابر در سوگ علمدارکربلا
ارسال ۲۰۰۰ باکس آب معدنی به خلیج فارس
رزمایش پدافند تداوم کارکرد نانواییهای در رابر
۳۲ کیلومتر از محورهای مواصلاتی بافت، رابر و ارزوئیه به مناقصه میرود
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
بازدید فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه رابر از چند طرح اشتغالزایی در سطح شهرستان
جوابیه شهابی، مسئول جایگاه پمپبنزین، درباره علت صفهای طولانی سوخت
برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در رابر همزمان با روز مشاغل خانگی و تولیدات خانواده محور
روایت عرفه از گلزار شهدای گمنام رابر
موج هشتاد و پنجمین شب از «شبهای اقتدار» در رابر
مراسم سالگرد شهادت شهید رئیسی و شهدای خدمت در رابر
قلبی که با ایستادگی برای وطن میتپد
«رژه کالسکهسواران» در شهرستان رابر برگزار شد
«جنگ رمضان»؛ میدان تربیت نسل انقلابی
معلم نباید دغدغه معیشت داشته باشد
هلالاحمر رابر؛ حامی بیماران خاص
مسافرای نوروزی سلام
من پرایدم، معمولی و ساده. دیشب موقع خواب تو پارکینگ یه چیزی تو ذهنم اومد که خوابم نبرد. عید داره میاد و باز پشت سر من حرف درست می کنن: آی پراید بیشترین حجم تصادفات رو داره و آی اینجور و اونجور. اینقدر حالم بد بود که مادر بچه ها وقتی شام یه باک بنزین برام آورد نتونستم لب بزنم. حالا می خوام باهاتون درددل کنم. آقا من چه کنم؟ هر کی تصادف میکنه میگن من امن نیستم! آخه توروخدا جواب منو بدید. یعنی انتظار دارید عین تانک باشم؟ من و میزنید به کوه و دره و هزارجای دیگه بعد فحش میدید به من بخت برگشته؟
باور کنید تعداد افرادی که سفر سلامتی رو با من تجربه کردن بیشتره. کی گفته من باید تاوان بیحوصلگی رانندهها رو بدم؟ راننده من؛ شب با اهل بیتت دعوا نکنی بعد بیای بزنی به دیوار و بازم پراید و محکوم کنی. آقا منم احساس دارم! یکم به من برس جون بچهات! یارو اسبش و چند کیلومتر به چند کیلومتر چک میکنه که تشنه نباشه، خسته نباشه و گشنه نباشه. نخواستم اونقدر مهربون باشی ولی قبل سفر این کاپوت و بزن بالا ببین چیزیم نیست بعد راه بیافت. والا! میری تو راه میمونه چنان با لگد میزنه به لاستیک و فحشهای بوقدار میده که آگه خوبم بشم دیگه غیرتم اجازه نمیده راه بیافتم.
آقا! یه سوال! چرا با من با ماشینهای دیگه کورس میذاری؟ آقا دور از جون تو شوماخر من کجای کارم؟
الان بعنوان اتمام حجت از تون میخوام:
1- با من راه بیا تا باهات راه بیام
2- حواستو به رانندگی جمع کن و قبل سفر هم یه چک بکن که مشکل نداشته باشم مخصوصاً تایر هامو چک کن
خلاصه نبینم برید حال و حول خود را بکنید و بعد بیاید بگید امسال هم پراید اوله البته تو تصادفات. اولاً من اول نیستم بخاطر تعداد زیادمون بیشتر به چش میایم. ثانیاً تو از ۱۲۰ بالاتر نرو خطرداشت هر چی خواستی به من بگو.
ارادتمند
پراید
منبع : دانا









