پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

4:09:35 - پنجشنبه 22 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
بازدید نوروزی رسانه های کرمان از خانه سالمندان و مرکز نگهداری کودکان+تصاویر
عصر دیروز خبرنگاران استان کرمان لحظات شادی را با سالمندان خیریه امیرالمومنین(ع) و مرکز شبه خانواده ی بچه های ما گذراندند. به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، به همت و پیشنهاد پایگاه اطلاع رسانی بوتیا عصر دیروز خبرنگاران استان کرمان در اقدامی خداپسندانه و با همکاری فراوان اداره ی […]

عصر دیروز خبرنگاران استان کرمان لحظات شادی را با سالمندان خیریه امیرالمومنین(ع) و مرکز شبه خانواده ی بچه های ما گذراندند.

به گزارش  ” صبح رابر” به نقل از ” بوتیا ” ، به همت و پیشنهاد پایگاه اطلاع رسانی بوتیا عصر دیروز خبرنگاران استان کرمان در اقدامی خداپسندانه و با همکاری فراوان اداره ی کل بهزیستی استان کرمان از سالمندان خیریه امیرالمومنین(ع) و مرکز شبهه خانواده ی بچه های ما بازدید کردند.

 

در این بازدید دکتر عباسی مدیر کل سازمان بهزیستی استان کرمان و معاونین و مدیران شهرستانی خبرنگاران کرمانی را همراهی کردند.

 

پایگاه اطلاع رسانی بوتیا بر خود وظیفه می داند از تمامی همکاران گرامی ای که در این بازدید حضور داشتند کمال تشکر خود را اعلام کند و همچنین از زحمات فراوان مدیر کل بهزیستی آقای دکتر عباسی و سرکار خانم پهلوان روابط عمومی  اداره کل بهزیستی استان کرمان و همکاران گرامیشان جهت تلاش ها و کمک های فراوان برای انجام این بازدید تشکر کند.

 

در ادامه تصاویری ازاین بازدید را مشاهده می کنید.

 

04

 

 

02 05 03 0106 09 10 11 12 13 14 15 16 17 19

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب