پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

23:19:36 - یکشنبه 25 اسفند 1392
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
معرفی شهدای شهرستان رابر
به گزارش” صبح رابر” رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی شهدا بر عهده دارند و می‌توانند به واسطه‌ شهدا حافظ منافع ملی باشیم، یکی از راههایی که می توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نحو احسن در جامعه اشاعه داد این است که زندگی شهدا را مرور و خاطرات آنان در قالب های مختلف فرهنگی […]

به گزارش” صبح رابر” رسانه‌ها نقش مهمی در معرفی شهدا بر عهده دارند و می‌توانند به واسطه‌ شهدا حافظ منافع ملی باشیم، یکی از راههایی که می توان فرهنگ ایثار و شهادت را به نحو احسن در جامعه اشاعه داد این است که زندگی شهدا را مرور و خاطرات آنان در قالب های مختلف فرهنگی هنری به جامعه بشناسانیم . در وصیتنامه این عزیزان می بینیم هر کجا نام ایران برده می شود اسلامی بودن ایران نیز مورد تاکید قرار می گیرد. در هر وصیتنامه شهدای از امام و ولی فقیه خود پشتیبانی کرده اند،  توجه به ائمه (ع) ، توجه به قرآن ، نماز اول وقت ، مسائل تربیتی و آموزشی از جمله مسائلی است که در وصیتنامه شهدا توسط این بزرگواران توجه و تاکید شده است.

به بهانه  ایام فاطمیه برای گرمیداشت شهدا به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ ایثار و شهادت و جمع آوری آثار شهداء و تولید محصولات ماندگار فرهنگی و ادبی گامهای  برداشته شده و به حمایت و همکاری اهالی  سایر نهادهای فرهنگی شهرستان  نیز نیازمند است.

بر اساس آمار و ارقام موجود در بنیاد شهید و امور ایثارگران تعداد شهیدان ،  جانبازان و آزادگان در شهرستان رابر،  ۳۵۳ شهید، ۷۴۵ جانباز و  ۳۳ آزاده  این دیدار  تقدیم انقلاب اسلامی کردند.

شهرستان رابر ۳۵۳شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.در ذیل تصاویر    ۲۴۵شهید از    ۳۵۳شهید شهرستان رابر  همراه با محل تولد، نام پدر، تاریخ و محل شهادت در دسترس خوانندگان عزیز قرار گرفته است.از آنجایی که دسترسی به تمامی  اطلاعات  از ۳۵۳ شهید شهرستان رابر  نیاز به همکاری اهالی محترم و سایر نهادهای فرهنگی این شهرستان دارد.سایت خبری تحلیلی صبح رابر  از شهروندان  ارجمند می خواهد در خصوص ۳۵۳ شهید شهرستان رابر، عکس، خاطره، وصیتنامه و هر آنچه مربوط به شهدای ارجمند می باشد را از طریق آدرس ایمیل سایت (sobherabor45@chmail.ir) در اختیار سایت قرار دهند.باشد که بتوانیم ادامه دهنده راه شهدا و امام شهدا باشیم. یکی از راههایی که می تواند فرهنگ ایثار و شهادت را استمرار بخشید توجه به شهدا و راه و منش آن بزرگواران است . تا برای بهره‌برداری در اختیار نسل جدید قرار گیرد.و به آنها یادآور می شویم که آنها نیز می توانند در تمام سختی هایی که در حال حاضر با آن درگیر هستیم، یار و یاور رهبرشان باشند.

 

  1. saleh   اسفند ۲۶, ۱۳۹۲  

    باسلام وعرض خسته نباشید.در مورد عکس شهید محمد بنی اسدی نگذاشتین لطفا میشه این عکس بگذارید .مرسی

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب