پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

8:41:38 - جمعه 1 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
پیامک های تبریک عید نوروز بر اساس سخنان آیت الله خامنه ای
پیام نورورزی رهبر انقلاب : عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجرى شمسى و نزدیک شدن به ایام و لیالى مبارکه‌ى ماه رمضان را، به همه‌ى شما برادران و خواهران و آحاد ملت ایران و ایرانیانى که در نقاط دیگر زندگى مى‌کنند و همچنین به همه‌ى مسلمین عالم، تبریک عرض مى‌کنم. به گزارش”صبح رابر“: […]

پیام نورورزی رهبر انقلاب : عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجرى شمسى و نزدیک شدن به ایام و لیالى مبارکه‌ى ماه رمضان را، به همه‌ى شما برادران و خواهران و آحاد ملت ایران و ایرانیانى که در نقاط دیگر زندگى مى‌کنند و همچنین به همه‌ى مسلمین عالم، تبریک عرض مى‌کنم.

به گزارش”صبح رابر“:  پیام نورورزی رهبر انقلاب : عید سعید نوروز و تحویل سال جدید هجرى شمسى و نزدیک شدن به ایام و لیالى مبارکه‌ى ماه رمضان را، به همه‌ى شما برادران و خواهران و آحاد ملت ایران و ایرانیانى که در نقاط دیگر زندگى مى‌کنند و همچنین به همه‌ى مسلمین عالم، تبریک عرض مى‌کنم.

امام خامنه ای : محتواى نوروز، محتواى مردمى و خدایى نبود؛ جهات عاطفى و انسانى و مردمى در نوروز جاهلیت نبود! ملت ایران نوروز را نگه داشتند اما محتواى آن را عوض کردند.

آیت الله سید علی خامنه ای : نوروز براى ملت ما امروز عبارت است : توجّه مردم به خدا چون آغاز سال را با یاد خدا شروع مى‌کنند،ثانیاً نوروز را بهانه‌اى براى صله رحم قرار میدهند.

مقام معظم رهبری : روزى که قرآن براى بشر نازل مى‌شود، مقطعى در تاریخ است که براى انسانها «نوروز» است.

حضرت ایت الله خامنه ای : شرطش نوروز این است که کارى کنید و حادثه‌اى بیافرینید. آن حادثه در کجاست؟ در درون خود شما! اگر حال خود را عوض کردید،حقیقتاً براى شما «نوروز» است.

آیت الله سید علی خامنه ای : عید نوروز از آن عیدهایى است که ما، به خلاف بعضى کسان، به آن خیلى ارادت داریم.

امام خامنه ای : این که مردم لحظه تحویل سال را در حرم امام زادگان میگذرانند کار پسندیده ای است، هرچه بتوان محتواهاى دینى را در همه‌ى حوادث زندگى و پدیده‌هاى زندگى افزایش داد، این به نفع ماست.

رهبر انقلاب : نوروز وسیله‌اى است براى اظهار عبودیت انسانها در مقابل پروردگار و تواضع ما در مقابل پروردگار.

سید علی خامنه ای : در این دعاى پُرمغزى که در آغاز سخن، تلاوت شد و بر زبان همه جارى است، از خداى متعال درخواست مى‌کنیم که حال ما را به بهترین حالات برگرداند.

بخشی از پیام نوروزی رهبرانقلاب : ای دگرگون کننده قلب‌ها و دیده‌ها، ای تدبیر کننده شب و روز، ای تغییردهنده سال و حال‌ها، حال ما را به بهترین حال تغییر ده.

منبع: ظهور۱۲

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب