پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

9:44:55 - چهارشنبه 6 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
استقبال شهروندان جیرفتی و مسافران نوروزی از ویژه برنامه های نوروز ۹۳+تصاویر
ویژه برنامه های نوروز ۹۳ در پارک ها و محل اسکان میهمانانی که به شهر جیرفت سفر می کنند با استقبال چشمگیر مسافران و شهروندان جیرفتی روبرو شده است. به گزارش ” صبح رابر” در همین خصوص خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس در محل برگزاری یکی از جشن ها در پارک سبزواران در ورودی شهر […]

ویژه برنامه های نوروز ۹۳ در پارک ها و محل اسکان میهمانانی که به شهر جیرفت سفر می کنند با استقبال چشمگیر مسافران و شهروندان جیرفتی روبرو شده است.

پارک های جیرفت

به گزارش ” صبح رابر” در همین خصوص خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی دقیانوس در محل برگزاری یکی از جشن ها در پارک سبزواران در ورودی شهر جیرفت حضور پیدا کرده و با تعدادی از حاضران گفتگویی انجام داده که ماحصل آن بدین شرح است:

ایزدی از زرند:شهر زیبایی دارید و برنامه ها جالب است ما قصد داشتیم امشب به بندرعباس برویم ولی چون برنامه ها جالب بود چادر زدیم و امشب را در همین پارک می مانیم.
علوی از کاشان : برایم جالب بود تا کنون این ساز محلی را از نزدیک ندیده بودم و از ان فیلم گرفتم تا به دوستانم نشان دهم و در ارشیو شخصی خودم نگهداری می کنم.
خانم کاوه از تهران در گفتگو با خبرنگار ما در پاسخ به سوال جیرفت را چطور دیدید: بنده یکی زیباترین ورودی شهرها در طی مسیر را در جیرفت دیدم بسیار زیبا بود و در ان هنر به کار رفته بود .

مقبلی از همشهریان جیرفتی:برنامه های متنوع و شادی برگزار شده و ما که در نیمه اول تعطیلات در محل کار هستیم هر شب با خانواده به اینجا می آئیم و استفاده می کنیم و در روحیه بچه ها تاثیر خوبی دارد و بسیار خوشحالم از اینکه شهردار در کنار مردم است و از ایشان هم تشکر می کنم.

روزانه بیش از ۱۱ هزار خودرو وارد جیرفت می شود

در این خصوص سرپرست فرمانداری جیرفت به خبرنگار ما گفت: براساس آمارهای ارایه شده و فرم های نظر سنجی روزانه بیش از هفت هزار مسافر از محوطه های تاریخی و جاذبه های گردشگری این شهرستان دیدن می کنند.

احمد امینی افزود این بازدید ها از تپه های کنارصندل، شهر قدیم، باغات کشت و صنعت، جاذبه های دلفارد، جبالبارز و ساردوئیه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: طبق آمارهای موجود هر روز بیش از ۱۱ هزار خودرو وارد شهر جیرفت می شود.

وی بیان کرد: به منظور رفاه حال مسافران علاوه بر مدارس، هتل ها، و مهمانسراهای شهر کمپ هایی برای برپا کردن چادرها در پارک های شهر تدارک دیده شده که مورد استقبال مسافران قرار گرفته است.

SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC SONY DSC نوروز در جیرفت

SONY DSC

 

عکس:حمیدرضا عظیمی

منبع : دقیانوس

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب