پایگاه اطلاع رسانی صبح رابر

13:10:23 - دوشنبه 18 فروردین 1393
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
آخرین یارانه همگانی ۲۲فروردین ماه
یارانه‌ی ۴۵۵۰۰ تومانی، فروردین ماه، بدون تغییر و مانند ماه‌های قبل، بیستم تا بیست و دوم فروردین ماه جاری پرداخت خواهد شد. به گزارش ” بوتیا ” ، هم‌زمان با نزدیک شدن به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و آغاز ثبت‌نام مجدد برای دریافت یارانه‌ی نقدی، دولت بنا دارد در آخرین پرداخت نقدی همگانی، یارانه‌ی […]

یارانه‌ی ۴۵۵۰۰ تومانی، فروردین ماه، بدون تغییر و مانند ماه‌های قبل، بیستم تا بیست و دوم فروردین ماه جاری پرداخت خواهد شد.

به گزارش ” بوتیا ” ، هم‌زمان با نزدیک شدن به اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها و آغاز ثبت‌نام مجدد برای دریافت یارانه‌ی نقدی، دولت بنا دارد در آخرین پرداخت نقدی همگانی، یارانه‌ی ۴۵۵۰۰ تومانی فروردین ماه را در موعد همیشگی پرداخت کند.

 

بر اساس تصمیم مشترک دولت و مجلس و اظهارات روز گذشته‌ی حسن روحانی رییس جمهور، قرار است مرحله‌ی دوم هدف‌مندی یارانه‌ها از اردیبهشت ماه مورد اجرا قرار گیرد و این کار با ثبت‌نام مجدد خانوارهای متقاضی دریافت یارانه‌ی نقدی از بیستم فروردین ماه آغاز خواهد شد.
بنابراین بعد از تکمیل فرم‌های خوداظهاری و آغاز اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها رسما تغییراتی در گروه هدف یارانه بگیر در جامعه شکل خواهد گرفت که موجب محدود شدن یارانه‌ی پرداختی از سوی دولت به خانوارها خواهد شد.
اما دولت تا زمان دقیق اجرای این قانون بنا ندارد یارانه‌ی پرداختی را قطع کند از همین‌رو آخرین یارانه‌ی نقدی فاز اول هدف‌مندی یارانه‌ها که تقریبا مشمول تمام جامعه می‌شود، بناست در موعد مقرر و مانند ماه‌های قبل پرداخت شود.
گفتنی است بر همین اساس یارانه‌ی ۴۵۵۰۰ تومانی فروردین ماه بدون تغییر و مانند ماه‌های قبل احتمالا در روزهای ۲۰ تا ۲۲ ماه جاری پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام /ش

تابناك وب سجام تابناك وب تابناك وب تابناك وب تابناك وب